2005-09-23, 22:21
Medlem
Kan ni inte skapa en ny grupp under detta namn. Många debatter i tyngre grupper som politikavdelningen urartar ofta i regelrätta, men off topic, flamewars, men ack så underhållande. Hur vore det om det skapades ett paradis för off topic-retoriker och annat löst folk?
Det skulle också vara ett lämpligt ställe att dumpa trådar som gått ur styr, men som ändå hade ett värde ur rent verbalt och underhållande syfte.
Citera
2005-09-27, 11:02
Medlem
Chigarans avatar
Nu kanske jag är helt fel ute. men räcker inte det här?
Citera
2005-09-27, 11:25
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Nu kanske jag är helt fel ute. men räcker inte det här?

Eh, du kanske menar denna tråd?

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=194237
Citera
2005-09-27, 11:28
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pentry
Eh, du kanske menar denna tråd?

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=194237
Jag fattade inte som att han var ute efter en spec. tråd utan mer ett helt underfroum. och då borde väl Arkiv eller mer exakt Loungen passa bra?
Citera
2005-09-27, 11:30
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Jag fattade inte som att han var ute efter en spec. tråd utan mer ett helt underfroum. och då borde väl Arkiv eller mer exakt Loungen passa bra?

I och för sig. Men vill man gå på varandra där man kommit off-topic passar väl denna tråd utmärkt.....
Citera
2005-09-27, 11:40
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
I och för sig. Men vill man gå på varandra där man kommit off-topic passar väl denna tråd utmärkt.....
Självklart. Du minns väl våra lilla "dust" där? Jag krossade dig totalt om jag inte minns fel.

Så bolt har alltså två val. Arkiv/Loungen om han är ute efter ett helt delforum och "Den stora förolämpningstråden" om han bara är ute efter en skitkastartråd
Citera
2005-09-27, 11:56
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Självklart. Du minns väl våra lilla "dust" där? Jag krossade dig totalt om jag inte minns fel.

Så bolt har alltså två val. Arkiv/Loungen om han är ute efter ett helt delforum och "Den stora förolämpningstråden" om han bara är ute efter en skitkastartråd

Har inget sådant minne av förnedring. Möjligtvis började jag pyssla med andra saker samtidigt, då jag fann dig medelmåttig och ointressant att läxa upp. Möjligtvis kan jag även tyckt synd om dig och ville stärka ditt självförtroende lite
Citera
2005-09-27, 12:03
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Har inget sådant minne av förnedring. Möjligtvis började jag pyssla med andra saker samtidigt, då jag fann dig medelmåttig och ointressant att läxa upp. Möjligtvis kan jag även tyckt synd om dig och ville stärka ditt självförtroende lite
Det var den mest ihåliga ursäkt jag någonsin läst.

Men för att nu avsluta vår lilla OT-vandring så skriver jag min slutsats;
Vill bolt ha ett helt underforum så hänvisas han till Arkiv/Loungen.
Vill bolt enbart ha en spec. tråd så hänvisas han till förolämpnigstråden
Citera
2005-09-27, 12:08
Medlem
pentrys avatar
Citat:
Det var den mest ihåliga ursäkt jag någonsin läst.

Tolkningsfråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in