2005-09-28, 13:40
Bannlyst
Finns avsnitten för nerladdning någonstans?
Citera
2005-09-28, 13:57
Medlem
Jag blev så glad...

Äntligen en dokusåpa som har lite liv i sig! Det intressanta är att dessa gubbar inte har armbågat sig fram som alla andra divor i Robinsson etc. Dom har väl fått en fråga och sagt okej. Undrar hur man har scoutat och castat?

Dom är ju ödmjuka men kämpavilliga.

Glenn Hysen var ju kul också - de her er ingen jäfla dokkrusåpa!!

Fotboll är avancerat OCH basic på samma gång.

DNs recensent var lyrisk, det är han aldrig annars.

Målisen är ju uppenbarligen lång och vig, med lite mer hårdhet så. Kaptenen som kört styrketräning har väl visst hopp. Anfallarna - bara dom springer på rätt bollar och får lite självförtroende. Tyckte både Faradh och Gulhårige såg snabba ut.
Citera
2005-09-28, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Jag tror nog att de tycker att det är roligare när de endast har andra nördar att konkurrera med. Om de tvingas delta i idrott tillsammans med människor som någon gång har tittat på sportspegeln och lyckats snappa upp huvuddragen i en bredsidespassning så är det nog inte lika trevligt.

Jo, du har säkert en poäng där. Säkert mycket roligare att spela när man har chans att vara bäst i laget, istället för Mr. Rundningsmärke eller vad man nu har råkat vara tidigare gånger man spelat.
Citera
2005-09-28, 13:59
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
DNs recensent var lyrisk, det är han aldrig annars.

Har du någon länk?
Citera
2005-09-28, 14:15
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Har du någon länk?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2219&a=466381&previousRenderType=2
Citera
2005-09-28, 14:24
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inline
Jag satt och funderade på ifall inte några av nördarna spelade sämre än vad de egentligen är. Schackspelaren, målisen och några andra hade några sekvenser där det såg ut som om de besatt större kunskaper än vad som sades. Kan det tänkas att ZTv planterat in några "riktiga" fotbollsspelare i laget? Typ en elitfotbollsspelare med nördiga intressen (eller som fejkar nördiga intressen).
Efter seriens slut kommer vi få läsa:
Fc Z spelare till Ajax för 20 miljoner.

Diggade också denna serie. Kul att spelarna verkligen gjorde sitt bästa. Man kan ju förstå att dom inte gillade fotboll tidigare, när deras enda tidiga erfarenhet av fotboll var som rundningskoner på gympan. Ni vet dom som blev valda sist, aldrig fick en pass och allmänt ignorerade av dom sportintresserade..
Nu får dom chansen att spela med andra "rundningskoner" och dom känner att även deras insatts är viktig för lagen. Sen är det nog skönt för dom att hela laget är ett gäng nördar och inte häftiga zlatan kopior, som lirat fotboll sen dom föddes.
Citera
2005-09-28, 17:32
Medlem
Två av personerna som är med i serien syntes igår på Kafé 44 på söder. Syntharn och den grönhåriga snubben, och den sistnämnda spelade bas i ett av banden.
Måste annars säga att det var en riktigt kul serie
Har faktiskt träffat killen som gillar "studentikosa" eller vad det nu hette, grejer, och han är trevlig.
Jag undrar hur många andra som varit med i dokusåpor är trevliga?!
Citera
2005-09-28, 17:43
Medlem
erikbes avatar
Dom borde sända uttagningarna till FCZ. Fatta vilket gäng det måste ha varit
Citera
2005-09-28, 19:59
Medlem
Nu såg jag en trailer inför nästa avsnitt:

Ni ska möta - Djurgårdens pensionärslag!!!
Citera
2005-09-28, 20:45
Medlem
Rorschachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackish
Vad tyckte ni om första avsnittet då?

Rolig, gjord med glimten i ögat. Både nördarna och tränarna har lite självdistans vilket är annat än andra dokusåpor...
Citera
2005-09-29, 00:39
Medlem
Kebbes avatar
"DN På Stan tycker jag inte om, dom gillar inte overaller"

"Inside Information" för Er som inte kan få nog...

http://fczsverige.blogspot.com
Citera
2005-09-29, 07:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kebbe
"DN På Stan tycker jag inte om, dom gillar inte overaller"

"Inside Information" för Er som inte kan få nog...

http://fczsverige.blogspot.com

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in