2005-10-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Gris leken var INTE fejkad, tro mig. Vissa sög verkligen, eller hade otur med hårda bollar från Glenn....jag å andra sidan fick inte en enda bokstav...muhahaha...

Då kommer ju den obligatoriska frågan: finns det delar av programmet som är fejkade ?
Citera
2005-10-20, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Ja såvitt jag förstår har den spelats

FC Z vann med 345-0

Din spjuver....
Citera
2005-10-20, 19:44
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengts_ grabb
Nädå, jag förstår poängen med programmet men ibland verkar det lite VÄL nördigt. Och det ser ibland ut som de fejkar hur dåligt bollsinne de har. När de skulle köra bollteknik så såg det väldigt tillgjort ut... Och KASTA GRIS!!! va fan.. såg inte någon som fångade bollen och det var ändå på 2 meters avstånd. Luktar fejk..

nån sa ju också i programmet till Hysèn att " Det är ju inte meningen att vi ska bli bra"

kändes lite som han trampade i klaveret där, för Hysèn pratade snabbt bort det hela.

Tro mig, min bror har så dåligt bollsinne

Angående Hysens uttalande så ska dom väl kanske inte bli bra, bara bättre? Inget ont om grabbarna men dom har en lång bit kvar till bra!
Citera
2005-10-20, 23:23
Medlem
Lurken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergadler
Då kommer ju den obligatoriska frågan: finns det delar av programmet som är fejkade ?

Tores dassbesök då vi var på teambuildinglägret var fejkat. Det är det enda som är fejkat, som jag vet om.
Citera
2005-10-20, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Tores dassbesök då vi var på teambuildinglägret var fejkat. Det är det enda som är fejkat, som jag vet om.

Så Robins mål var inte trickfilmat då? Kameramannen "råkade" ju väldigt lägligt missa det.
Citera
2005-10-21, 22:01
Medlem
Skulds avatar
Åh, så skönt att Matti fick göra ett mål. Han var ju så duktig och peppade de andra när de spelade
Citera
2005-10-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuld
Åh, så skönt att Matti fick göra ett mål. Han var ju så duktig och peppade de andra när de spelade
Va fan gjorde backen som sprang undan och gav öppen gata???
De släppte ju in målet med flit.
Citera
2005-10-21, 22:15
Medlem
Citat:
har sett ett avsnitt och det är grymt bra. Men har den stora matchen mot DIF redan spelats? den ska väl spelas för en fullsatt(eller nåt) arena och då borde ju rätt många ha sett hur det gick

OBS: JAG VILL INTE VETA, så säg inte om ni vet hur det gick. Säg bara om matchen spelats!

Hehe.. såg den matchen live, hade ingen aning om programet då. Man garavde ganska ordentligt när dom sprang/tultade in på plan...
Citera
2005-10-21, 22:16
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol

Ja, men det var ju snällt att unna dem ett litet mål ^^
Citera
2005-10-21, 22:16
Medlem
Citat:

Reagrade på det också... Glenn hostade väl upp lite kosing..
Citera
2005-10-21, 22:17
Medlem
supermupps avatar
jag tror att målet som dom gorde var uppgjort
Citera
2005-10-21, 22:21
Medlem
Skulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermupp
jag tror att målet som dom gorde var uppgjort

Jag tror snarare att det var stundens ingivelse som fick backarna att tänka "ah, varför inte ge stackarna ett mål ändå?".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in