2005-11-25, 00:42
Medlem
uniteders avatar
Allvarligt. Om de ska göra ett HCZ kommer det ju bara att bli löjligt.
Meningen med programmet är ju att deltagarna ska vara totala nybörjare ffrån början, vilket måste innebära att de inte kan åka skridskor. Okej att killarna i FCZ inte hade spelat fotboll förut men det är då bra mycket lättare som nybörjare att lära sej en sport där man springer än en där man åker skridskor..
Citera
2005-11-25, 12:58
Medlem
timpanis avatar
Målvakten Daniel uttalar sig i dagens Aftonbladet (pappersupplagan) apropå att Thomas Bodström är med i matchen mot DIF:

Citat:
Ingen av oss tycker om sossarna, men Thomas var jättetrevlig. Annars har vi väldigt skilda politiska åsikter i laget, vilket har skapat osämja, säger målvakten Daniel Stjernlöf.

Lurken1 > Coolt att ingen av er tycker om sossarna!
Citera
2005-11-25, 13:50
Medlem
Lurken1s avatar
uniteder: :nickar:

timpani: Vi har hela spektrat av politiken...nja inte hela, vi har inga av det bruna eller svarta elementen, men absolut inte såssialdemokraterna, som den stora Eddie Meduza sjöng om.
Citera
2005-11-25, 14:06
Medlem
Badankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Who the fuck is "Wikegård"?

en frispråkig hockeyprofil som numera huserar i hockeykväll i svt mån 21.30

han säger vad han tycker rakt ut kan man väl lugnt säga
Citera
2005-11-25, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Det där med offside gick inte riktigt in hela vägen på alla trots förklaringarna va?

Citat:
Ursprungligen postat av Lurken1
Crooken: Jag visste om den regeln och alla detaljer sen början...tackar NHL 94 till Sega MegaDriven 16 Bit

Nu skiljer ju sig Offside-regeln en aning i hockey och fotboll. Men jag har aldrig sett en fotbollsmålvakt springa offside, så jag tror inte du behöver oroa dig så mycket.
Citera
2005-11-25, 15:56
Medlem
Lurken1s avatar
Badanka: Tackar för infon

apophis: Jo, det är sant, men principen är densamma.

Fan vad jag längtar efter avsnittet ikväll!
Citera
2005-11-25, 15:57
Medlem
Vem var det förresten som snubblade på väg in på planen inför Djurgårdsmatchen? Guldstjärna till honom!
Citera
2005-11-25, 16:09
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram
Vem var det förresten som snubblade på väg in på planen inför Djurgårdsmatchen? Guldstjärna till honom!
Troligtvis Tore
Citera
2005-11-25, 16:12
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namram

Såg för jävla bra ut
Citera
2005-11-25, 16:15
Medlem
tomibollen_2s avatar
Så där nu har jag skickat in ansökan NHL here I come
Citera
2005-11-25, 16:17
Medlem
Ikväll ska jag faktiskt se programmet, har missat några gånger pga att jag tyckte det stod stilla.

Fotboll är mer basic än hockey, världens mest spridda spel. HcZ blir nånting annat... vafan nån dokusåpa ska man ju följa så man sitter väl där ändå till vintern.

Lurken, ska du inte stanna som medlem på FB även i framtiden eller har du växt ihop med stjärnstatus? Förstår att det är problem med kändisskapet, sånt vi övht inte kan tänka oss in i...
Citera
2005-11-25, 16:24
Medlem
Gothenburgers avatar
Alltså...allvar? Ska dom göra HC Z ? Ishockey? På skridskor? Ok. Borde bli bra omsättning på spelarna......3 hjärnskakningar....sedan så bör man inte lira mer va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in