2005-09-23, 19:28
Medlem
Bishops Armss avatar
Ibland händer det att man råkar gå in på Flashback när man är påverkad utav någon drog, vanligtvis så gör man bort sig totalt. Detta skadar både användaren som får sin status som skribent sänkt och Flashback som får fler fylle-/tramsinlägg vilket sänker den genomsnittliga klassen på forumet. Funderade därför på fall man på något vänster skulle kunna låsa Flashback under ett visst antal timmar? Ska man ut och festa så kan man sätta ett tidslås på 12 timmar etc. så slipper man göra bort sig. När sedan dessa 12 timmar har passerat så är det bara att logga in som vanligt.

Är detta tekniskt möjligt? Personligen tycker jag det skulle vara en jävligt bra funktion som jag ofta skulle använda mig av.
Citera
2005-09-23, 19:45
Medlem
a4swes avatar
Ähhhh, dom inläggen kan också vara roliga och är helt existensberättigade!
Citera
2005-09-23, 19:46
insomnias avatar
Nä förfan, det är ju halva forumet. Om du bara visste hur många som sitter påverkade av något när de sitter vid FB. Stå för det du skriver, hur påverkad du än är.
Citera
2005-09-23, 19:53
Medlem
Lutass avatar
Jag är nästan alltid påverkad när jag skriver här. Men är jag riktigt full hinner jag oftast hitta på något annat.
Citera
2005-09-24, 03:09
Medlem
Oddballs avatar
Inför man alkolås på Flashback så lär inläggen minska med ca 70%....
Citera
2005-09-24, 03:11
Medlem
Damericuss avatar
Äh folk gör bort sig lika mycket när dom är opåverkade.
Citera
2005-09-24, 03:18
Medlem
mpees avatar
ähhhhh man skriver fan så mycket bätre när man ärpåbverkad, så¨är det bara alkolås är som att sätta ett lås på sitt riktiga sanna betende..
Citera
2005-09-24, 03:18
Medlem
Det roliga (och märkliga) är att folk inte orkar göra någonting åt sina stavfel på fyllan. Ibland behövs det en kodbok och lite fantasi för att förstå vad som är skrivet.

Bästa och ärliga humorn då ju.
Citera
2005-09-24, 04:31
Medlem
mankers avatar
ääh..åratats om så många gånger förr..
and look at me..
my thereasd was kickass till NGN dödade den

är inget problem
bara för fulla modar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera