Citat:
Ursprungligen postat av
h0rig
Har läst igenom tråden men hittar inget om vilka doser du har legat på? Är lite dimmig i skallen så kan ha missat det.
Ska tända av på subutex nästa vecka, dock på väldigt låga doser så vet inte om det går att jämföra.
mvh
Har också varit en s.k lågdosare, så vi kanske slipper den värsta värken. Men bara för det är en AT på sub inte en bagatell. Tar man det varje dag hinner det ändå byggas upp i systemet p.g.a den långa halveringstiden. Denna gång har jag kört 3-4 månader, inte exakt dagligen eftersom jag inte haft det på recept. Men kranen har varit stadig så det har varit få torra perioder (max 3 dagar), och jag har tagit i snitt 2mg/dag.
Passar på att uppdatera läget för egen del

:
Dag 2
Vaknade för en timme sen. Jag frös: visste inte om det berodde på "vanlig" morgonfrossa eller AT. Nä, det var nog AT-symptom, för jag börjar känna en lättnad, både i aptit och frossor nu. Inte lika mycket ångest heller, men det beror säkert på lättnaden samt iktorivilen jag åt igår. Rökte en del hasch (1 gram) igår så det gör mig lite seg också, ligger fortfarande kvar i sängen. Men det är ju lördag.

Ingen alkohol igår dock. Har en bok jag ska läsa igenom så på det sättet kan jag vara "passivt aktiv". Om orken finns kanske jag t.o.m går och tränar lätt, eller kör en joggingrunda (inte lika lätt att skada sig då Catapresan gör mig lite groggy.).