Citat:
Ursprungligen postat av
stashbox
Gissar på att de flesta kommer att säga att du kan röka 1-2 gånger i månaden.
Däremot säger jag att du skall hålla dig helt ett par månader för att sedan röka lite lätt då och då.
Då slipper du speciellt det där grova suget du annars skulle få, eftersom du är "ovan" att vara stekt.
Det är vad jag upplevt.
Antar att du har rätt, dom pauserna jag haft tidigare så har jag alltid varit helt clean från både cigaretter och gräs och till och med tagit det lugnt med alkoholen så jag antar att det är detta som ger mig denna "klarhet" i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
benjipod
1-2 gånger gör ingenting tror jag. Dock hade jag nog avstått helt då pauserna i min erfarenhet är ju bara en kamp mot din egen vilja, har du det liggandes hemma för att ta en goding 1-2 gånger per månad så är ju vetskapen av att det alltid finns tillgängligt det jobbigaste för din framgång.
Jo det kan stämma till viss del, men jag brukar känna att om jag har lite gräs hemma under en tid då jag har paus så känner jag mig bättre till mods för varje rökfri dag som passerar. Det blir lite som en utmaning där det gäller att bita ihop så länge man kan. Men jag antar att det bästa vore att inte ha någonting hemma överhuvudtaget så man slipper gå runt och känna sig frestad och kan tänka på annat än gräs och allt som har med det att göra.