• 2
  • 3
2005-09-27, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Känner man folk där så får man grejjer!!!
Känner man ingen där så är det jävligt synd!!!
Bara ett fåtal personer av alla kommer att få uppleva den riktiga marknaden i plattan!!!

Du låter som en riktig horshare... hängt där mkt eller?? fan va nice....

Citera
2005-09-27, 14:39
Medlem
kallebilles avatar
Fast om man känner folk på plattan kommer man ju ifrån själva grejen med stället tycker jag. Känns som en av de få utposter i sverige som alla vet att droghandel sker, fast ingen får tag på någonting
Citera
2005-09-27, 14:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tenbucks
Typisk nybörjar grej, alla gör det en gång och blir blåsta sen köper dom aldrig mer där igen

Och vilka alla talar du om, om man får fråga. Det ter sig självklart att man inte går till plattan och speciellt inte om man är rookie, kom igen nu mannen...!!!
Citera
2005-09-27, 14:43
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
Du låter som en riktig hoshare... hängt där mkt eller?? fan va nice....

Sluta nu lustigkurre

nån horshare är jag intee, bara en liten rökande labbråtta!

sen för att på nått sätt kunna svara på din inlägg så ser jag att du menar att man måste vara horshare för att känna "plattan", nej så är det inte!

En kompis till mig är mångas kran, han fixar WW och C99 från plattan och han har aldrig ens rökt en marijuanacigarett, jag vet jag vet men han är helt enkelt drogfri
Citera
2005-09-27, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Sluta nu lustigkurre

nån horshare är jag intee, bara en liten rökande labbråtta!

sen för att på nått sätt kunna svara på din inlägg så ser jag att du menar att man måste vara horshare för att känna "plattan", nej så är det inte!

En kompis till mig är mångas kran, han fixar WW och C99 från plattan och han har aldrig ens rökt en marijuanacigarett, jag vet jag vet men han är helt enkelt drogfri

Ja, ja, ja det förändrar inte så mkt, det förra inlägget lät du iaf som hen horshare!

Citera
2005-09-27, 15:07
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glox
Ja, ja, ja det förändrar inte så mkt, det förra inlägget lät du iaf som hen horshare!

jaha ja, för börja göra lite ändringar då
klart vill man ju låta som en rökare
Citera
2022-07-27, 11:33
Medlem
Är det någon som köper på plattan längre?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in