2011-04-21, 22:18
Medlem
Monkeyspanks avatar
Har inte köpt några filmer på mycket länge förutom vissa porrfilmer som varit så perversa att de inte ens funnits som torrents.
Men den senaste "seriösa" film jag köpte var nog "Fula,skitiga och elaka"
En mycket sevärd film i snygg box, även om översättningen inte var någon höjdare precis. Men för er lyckostar som talar Italienska kommer den vara en högtid.
Rekommenderas varmt.
Citera
2011-04-21, 23:35
Bannlyst
Det minns jag fan inte, dock var "himlen är oskyldigt blå" den sista jag tankade hem, och den ska jag se ikväll! Eller snart, det är kväll redan
Citera
2011-04-22, 02:03
Medlem
snapcases avatar
Jag fattar inte alla alla jönsar som kommer in i den här tråden och berättar att de INTE köper film. Jaha? Det här är en tråd främst för samlare. Folk som vill ha den fysiska filmen i hyllan. Jag lägger inga moraliska aspekter på att folk tankar men varför gloata i en tråd som handlar om filmköp? Jag lägger tid och pengar på min samling eftersom jag vill ha något fysiskt istället för en katalog på hårddisken. För er som tankar så finns det en tråd i fildelning.
Citera
2011-04-22, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Jag fattar inte alla alla jönsar som kommer in i den här tråden och berättar att de INTE köper film. Jaha? Det här är en tråd främst för samlare. Folk som vill ha den fysiska filmen i hyllan. Jag lägger inga moraliska aspekter på att folk tankar men varför gloata i en tråd som handlar om filmköp? Jag lägger tid och pengar på min samling eftersom jag vill ha något fysiskt istället för en katalog på hårddisken. För er som tankar så finns det en tråd i fildelning.

Håller med helt och hållet!

Hursomhelst, till topic;

Frightmare
Zombieland
The Countess
To the Devil A Daughter
From Hell
Citera
2011-04-22, 09:31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase

Håller med helt och hållet!

Senaste som jag beställde var säsong två av Star Trek - The Next Generation.
Citera
2011-04-22, 12:58
Filmerna: "Where The Wild Things Are"," Kung Fu Hustle" samt "American Beauty". Köpte även miniserien: "I Claudius"
Citera
2011-04-22, 13:05
Medlem
Rakiis avatar
Var iväg nyss och handlade frukost på Coop och köpte Piraya och Flyga drake för 99 kronor. Har velat se båda ett tag nu så då slog jag till, främst för att jag gillar skräckfilm och boken som Flyga drake är baserad på.
Citera
2011-04-22, 17:28
Medlem
Cosmouses avatar
Pearl Harbour - BluRay
The Bucket List - BluRay

198:- @ Onoff
Citera
2011-04-23, 13:30
Medlem
Lotsos avatar
Var på City Gross idag då dem hade TRONDVD
Eftersom Disney bara har sina filmer i en viss antal tid så tänkte jag att jag köper den nu på direkten
Det är alltså den första TRON filmen jag snackar om
Citera
2011-04-23, 13:36
Medlem
bombaccis avatar
Beställde: The Clown

http://www.discshop.se/filmer/dvd/the_clown/P89803

Vet inte om den är bra, men såg en trailer och tyckte den såg lovande ut. Någon som har sett den? Gick den på svenska biografer eller släpptes den direkt på dvd?

Storyn verkar lite bättre än andra skräckfilmer med clowner.

Usch har börjat slösa lite för mycket pengar, lätt att bli köpberoende.

Sista csn pengarna kommer ju här i maj, så får dra ned på inköpen ett tag.

Relativt billigt dock, 100 kr är ju vad ett mcdonaldsbesök går på ungefär.
Citera
2011-04-23, 17:00
Medlem
Bluray:
The Departed
När Lammen Tystnar

DVD:
The Mighty Peking Man
Big Bad Mama / Big Bad Mama 2
Psychomania
Stone
Malabimba - The Malicious Whore
Felicity
Herschell Gordon Lewis Collection
Grindhouse Psychos - Triple Feature (Tenement, Cop Killers, Don't Go In The House)
Citera
2011-04-23, 18:12
Medlem
RancorFeeders avatar
Blu-ray:
Buried
Machete
The Reef
Fear and Loathing in Las Vegas
A Serbian Film ( både den klippta och oklippta versionen )
The Human Centipede
Jackass 3D
Evil Dead 2
Army of Darkness
Natural Born Killers
The Troll Hunter
Easy Rider
Wild at Heart
Shogun Assassin

Köpte alla filmerna på samma gång... Hade lite pengar att bränna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in