• 1
  • 2
2005-09-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Om man vill droga sig äkert så kan man ju utbilda sig till forskare och fixa legitimation eller vad som behövs sen kan man beställa hem lite grejjer då kan dom väll inte ta en för innehav?... Sen kan man skylla på att man utför testerna på sig själv för man inte vill skada andra varelser.

btw: Tex cyberacid är vad jag fattat det en återförsäljare. Kan man inte beställa saker direkt från leverantören, måste man va återförsäljare för att få köpa? Vilka är det som framställer drogerna på CA egentligen, tex bm3, dxm psychedelic snuff med mera? Finns det lagliga företag som enbart sysslar med att framställa droger? Har dom testpersoner och grejjer? Man kanske skulle ansöka om de har en ledig tjänst

Cyberacid köper väl det mesta från Tyskland och Japan skulle jag tro.
Dom köpte väl i alla fall från ett företag i Japan förr men nu tror jag inte dom får beställa nåt mer från dom. Fast det finns säkert fler japanska grossister.
Citera
2005-09-24, 16:18
Bannlyst
Hur som helst så undrar jag egentligen hur många miljoner Läderlasse har på kontot
Citera
2005-09-24, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeExEm
Hur som helst så undrar jag egentligen hur många miljoner Läderlasse har på kontot

Det är nog en hel del det med tanke på att hans affärer troligtvis går rätt bra.
Citera
2005-09-24, 18:38
Medlem
Cykeltratts avatar
jaha så det går inte å beställa från Sigma Aldrich?

fan, jag kan lätt provbeställa, så får vi reda på vad dom svarar?
Citera
2005-09-24, 18:41
Medlem
TomiXs avatar
Det går att beställa kemikalier därifrån som inte är förbjudna på ett eller annat vis, och givetvis går det inte att beställa knark hem till sig själv därifrån...

Iallafall inte narkotikaklassade saker.
Citera
2022-01-03, 10:53
Medlem
Oucho.Sparkss avatar
Hittade den här tråden och marknaden har ju växt en del sen 2005.

Hittade 10 trådar med research chemical i titeln och 2 med forskningskemikalier. Gillar att vi använder svenska så långt det går. Skulle man kunna ha en gemensam tråd här i Övriga droger? Och vad får man då fråga om?

Anser att det finns en fördel med en samlingstråd istället för att dela upp dessa kemikalier i de övriga subforumen ovan. Och klassningen förändras.

Jag vill t ex diskutera lagliga preparat som kan köpas utan btc.
Senast redigerad av Oucho.Sparks 2022-01-03 kl. 11:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in