2015-01-11, 03:55
Medlem
Tjenare alla Flashbackanvändare

Så jag har det här problemet... att jag vet inte om jag har för trång förhud eller om jag har för kort penissträng. Just nu är jag 16 år gammal och har för några veckor sen fått en salva av doktorn som heter Dermovat som då ska hjälpa med för trång förhud och det har den gjort Förut kunde jag varken dra ner förhuden varken slak eller med stånd, men nu efter ett tag som jag använt den här salvan så kan jag dra ner förhuden hur lätt som helst när den är slak men när den är hård så går det inte. När jag försöker dra ner den så tar den bara stop efter en bit och om jag försker ta i mer och dra ner den mer så känner jag i pennissträngen och den gör lite ont. Och då undrar jag om ni vet vad felet kan vara? Ska man fortsätta använda salvan ett tag till? eller ska man göra en omskärning? eller ska man bara göra en operation där man förlänger penissträngen? Vad tror och tycker ni?

PS. Första inlägget jag gör på Flashback så jag är ledsen om jag gorde tråden under fel ämne
Citera
2015-01-11, 04:04
Medlem
1. 18 årsgräns
2. Troligt att strängen sitter tajt också,
Citera
2015-01-11, 04:44
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addelele
eller ska man göra en omskärning? eller ska man bara göra en operation där man förlänger penissträngen? Vad tror och tycker ni?

Jag tycker du ska tala med din läkare och sen bestämma dig själv utifrån hans rekommendationer.
Citera
2015-01-11, 11:06
Medlem
Dra till strängen går sönder! :P

Min har pajat men är idag hel så det läker!

Men gå hellre till läkaren kan jag tycka
Citera
2015-01-11, 11:23
Medlem
Måste du blotta ditt ollon vid samlag? Jag hade inte gjort något av det du frågar. Jag hade köpt godis för pengarna som annars hade gått till operation/salva.
Citera
2015-01-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
1. 18 årsgräns
2. Troligt att strängen sitter tajt också,

Ahh jag vet att det är 18 års gräns (men jag behöver bara hjälp) men jag var ganska desperat efter ett svar och jag kan nästa lova att 50% ava alla här på flashback ljuger om sin ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in