2016-06-10, 16:44
Medlem
Jag har kört Supermans testo e i flera månader och är mycket, mycket nöjd. Vet faktiskt ingen som har varit missnöjd med hans oljor. Enda jag hört har varit nån som gnällt om PIP, men det får dom flesta i större eller mindre utsträckning.
Citera
2016-06-14, 19:26
Medlem
Mottog paket från superman idag igen, Testo E och NPP! Beställde i torsdags kväll och hade grejerna idag. Bra tugg, snabb leverans, bra affärer helt enkelt. Har inte testat NPP tidigare men är säker på att den håller samma kvalitet som resten av hans grejer.

Satt dessutom 500mg testo helt smärtfritt, som vanligt. Kåt som ett djur fortfarande och frun är höggravid, väntar på att jag ska köra ihjäl nån snart för skallen går som på en jävla pärluggla när man kör i stan bland sommartjejerna=)
Citera
2016-06-17, 13:09
Medlem
Varför är sidan nere ?????
Citera
2016-06-21, 11:34
Medlem
Kört två stick av Supermans NPP nu, helt smärtfritt att trycka och ingen som helst pip.

Högsta klass!
Citera
2016-06-21, 13:02
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Mottog paket från superman idag igen, Testo E och NPP! Beställde i torsdags kväll och hade grejerna idag. Bra tugg, snabb leverans, bra affärer helt enkelt. Har inte testat NPP tidigare men är säker på att den håller samma kvalitet som resten av hans grejer.

Satt dessutom 500mg testo helt smärtfritt, som vanligt. Kåt som ett djur fortfarande och frun är höggravid, väntar på att jag ska köra ihjäl nån snart för skallen går som på en jävla pärluggla när man kör i stan bland sommartjejerna=)

Vilken testo flaska har du? Den med supermanloggan eller den med bara text?
Citera
2016-06-21, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincaid
Vilken testo flaska har du? Den med supermanloggan eller den med bara text?

Har vialer från typ feb/mars. Är en svartvit bild på stålmannens bröst och ett rött S-märke.

Den senaste jag fick satt det en vit etikett på enbart och skrivet med bläckpenna. Inte öppnat den än.
Citera
2016-06-21, 15:34
Medlem
Cincaids avatar
Citat:
Har vialer från typ feb/mars. Är en svartvit bild på stålmannens bröst och ett rött S-märke.

Den senaste jag fick satt det en vit etikett på enbart och skrivet med bläckpenna. Inte öppnat den än.

Okej, ja det var den senare jag undrade över! Återkom gärna när du bytt och säg till om du märker nån skillnad, jag ligger nämligen på bläckpenna flaskorna
Citera
2016-07-06, 09:00
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Test P funkar fint ökat välmående och potens efter byte från matolja.
Citera
2016-07-07, 02:10
Medlem
Citat:

Själv har jag en flaska där det inte står någonting ingen etikett, ingenting.....
Citera
2016-07-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanoch580
Själv har jag en flaska där det inte står någonting ingen etikett, ingenting.....

Har ett par stick med den med vit etikett nu och oljan känns lika dan som förr! Ingen pip heller.
Citera
2016-07-18, 18:09
Medlem
Stålis levererar med klass. Vialer helt utan etikett nu, kvittar för min del. Har kört med den klassiska, med en vit och nu utan. Aldrig märkt någon dipp. The nr.1 go to guy.

Någon som kört masteron eller orala från superman?
Citera
2016-07-18, 18:20
Medlem
Citat:
Stålis levererar med klass. Vialer helt utan etikett nu, kvittar för min del. Har kört med den klassiska, med en vit och nu utan. Aldrig märkt någon dipp. The nr.1 go to guy.

Någon som kört masteron eller orala från superman?

Supermans Anadrol(Oxar) var bra , över förväntan.

Vänliga hälsningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in