2015-01-09, 19:08
Medlem
MegaAgamers avatar
Tjena!

Har gymmat i ca 2 månader nu och fått rätt så biffiga armar. Nu ska jag göra en tribal tatuering. Nu undrar jag vilka tycker ni är feta? Kan ni ge förslag?

Här är en redigt fet.

http://sorentalon.deviantart.com/art/Tribal-Tattoo-245419288
Senast redigerad av MegaAgamer 2015-01-09 kl. 19:11.
Citera
2015-01-09, 19:08
Medlem
IndiaPaleAles avatar
Riktigt meningslöst.
Citera
2015-01-09, 19:09
Medlem
Är du inte 10 år försent med tribal tattoos ?

Eller är det inne igen ?
Citera
2015-01-09, 19:10
Medlem
JutomenPepsis avatar
En sån där taggtråd runt biceps är jävligt inne, speciellt om man har gymmat ett tag som du har! En kombo med en klassisk tribal och en taggtråd är det bästa. Då kommer du tveklöst vara coolast på gymmet, och på stranden!
Citera
2015-01-09, 19:11
Medlem
Mr.Glasspinnes avatar
Själv tycker jag att man behöver ha tränat längre än två månader för att en tribal tatuering ska se bra ut.
Citera
2015-01-09, 19:14
Medlem
MegaAgamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Glasspinne
Själv tycker jag att man behöver ha tränat längre än två månader för att en tribal tatuering ska se bra ut.

Bra gener mannen, fått riktigt biffiga armar.
Citera
2015-01-09, 19:25
Medlem
Det börjar bli gammalt med tribal
Citera
2015-01-09, 19:35
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Glasspinne

Men jösses, En tribal kan du väl ha vart som helst på kroppen. Och vad spelar det för roll om du har tränat som ett cp eller ej om du väljer att ha den där tribalen på tex halsen ? Det är ju inte ett måste att tatuera in den runt sin anabolabiceps.
Citera
2015-01-09, 21:17
Medlem
För att du ska få en tjejs perspektiv också: tribaler kan nog vara bland de fulaste tatueringar man kan göra och är INTE snyggt på NÅGON. Jag tror inte att du är seriös men om du är det, tänk om 2-3 gånger till. Du kommer ångra dig tro mig.
Citera
2015-01-09, 22:37
Medlem
MalleusMaleficarums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JutomenPepsi
En sån där taggtråd runt biceps är jävligt inne, speciellt om man har gymmat ett tag som du har! En kombo med en klassisk tribal och en taggtråd är det bästa. Då kommer du tveklöst vara coolast på gymmet, och på stranden!

Håller fullständigt med detta, samt tillägger även några tilltalande motiv; kinesiska tecken, fjärilar och så nån mening på engelska hör det nog till att man har nånstans på kroppen om man är en bodybuilder som du.
Citera
2015-01-21, 08:44
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaAgamer
Bra gener mannen, fått riktigt biffiga armar.

Ojdå. Måste Verkligen ha fått fantastiska resultat på dessa 2 månader. Berätta gärna mer om dina grymma gener och din träningsmetod. Hoppas du blandar in lite anabola i det hela och kolhydratladdar på donken.

Bor du på en ort där Adidasbyxor med knappar på sidan precis introducerades? Är ring i ögonbrynet senaste grejen för de som vill vara riktigt inne?

Gör du en tribal så kommer du ångra dig. Tro mig. Däremot ska ingen tala om för dig vad du ska göra. Gör det du tycker är rätt.
Citera
2015-01-21, 08:57
Medlem
bris0012s avatar
Kan någon förklara för mig varför tribals ens var inne för ett tag sen? VARFÖR skaffa tatueringar som inte är personliga? det sitter för livet varför ha en som alla andra?...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in