2015-01-09, 18:20
Medlem
Herreminskapares avatar
Av alla tjejer jag har vart med så vill knappt någon köra 69an. Tjejerna kan vara sexfreak och göra allt annat men får alltid ett nej när jag frågar om vi kan köra den. Blir lite stel stämning efter det.

Det är den hetaste ställningen jag vet, vad är problemet tjejer?
Citera
2015-01-09, 18:22
Medlem
supermassives avatar
Det kanske är så att de inte känner sig fräscha, trots att de har duschat.
Citera
2015-01-09, 18:24
Medlem
Valknuts avatar
Det är la att di måste antingen visa upp hela röven i ett ganska sårbart läge, eller ha ditt anus i ansiktet, något de kanske inte ser fram emot
Citera
2015-01-09, 18:26
Medlem
HannaLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herreminskapare
Av alla tjejer jag har vart med så vill knappt någon köra 69an. Tjejerna kan vara sexfreak och göra allt annat men får alltid ett nej när jag frågar om vi kan köra den. Blir lite stel stämning efter det.

Det är den hetaste ställningen jag vet, vad är problemet tjejer?

Jag personligen tycker det blir för mycket på samma gång. Sen jävligt obekvämt, iaf med maken som är 2 meter lång. Får stå i en jävligt obekväm vinkel för att kunna suga och för att han ska kunna nå att slicka mig, jag måste sträcka på nacken som en jävla giraff typ. Det + stor kuk ger enorm kramp i käken. Att bli slickad är ju skönt, men då jag samtidigt måste koncentrera mig på att suga, så blir det hela half assed. Kan inte komma för att jag är för fokuserad på att hantera kuk, så att säga. Oh well. Jag har nog bara taskig koordinationsförmåga.
Citera
2015-01-09, 18:32
Medlem
Man får kramp i käken typ direkt. Sen känns det lite jobbigt att stå med arslet i någons ansikte.
Sen kan jag inte fokusera på vad jag gör om det är skönt för mig samtidigt riktigt, så jag föredrar att göra på andra sätt.
Citera
2015-01-09, 18:34
Medlem
Herreminskapares avatar
Det visste jag inte, kanske ska ge upp den ställningen då

Det är omöjligt för mig att komma vid avsugning, därför brukar jag vilja göra nåt på henne samtidigt.
Citera
2015-01-09, 18:36
Medlem
Det kan ju vara värt att bara ligga där och få, även om det inte slutar med att du kommer ändå?

Jag menar att tjejen kanske vill ge bara för att det ibland är nice att ge.
Citera
2015-01-09, 18:40
Medlem
orrecrists avatar
Det brukar ta lite tid... Efter en stund i ett förhållande med samma partner brukar det inte vara några problem & då tycker hon det är så skönt så hon vill ha det jämt istället..

Sex bygger på tillit TS, tjejer & killar är inte lika.. Du kommer förstå med åren..

Åandra sidan bara älskar jag när man träffar på en likasinnad tjejer som bara vill vältra sig i mera porriga lekar direkt liksom.
Citera
2015-01-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herreminskapare
Det visste jag inte, kanske ska ge upp den ställningen då

Det är omöjligt för mig att komma vid avsugning, därför brukar jag vilja göra nåt på henne samtidigt.
69:an är ingen ställning. Det är bara rengöring av verktygen.
Citera
2015-01-09, 19:30
Medlem
jag har varit med om samma sak.. men men med tiden så får du som du vill
Citera
2015-01-09, 19:50
Medlem
Fantomsmaertas avatar
Det är sjukt obekvämt!
Citera
2015-01-09, 20:01
Medlem
Nej den går bort. Håller med kommentarer innan om att det blir inte någonting av nåt liksom. Och jobbigt att ha baken i ansiktet på någon och att killar säger/skriver här om hur fula och ofräscha fittor är, vi luktar fisk och allt vad det är, gör ju inte det lättare att utsätta någon för det. Vem vill ha en gädda upptryckt i nyllet liksom. Att höra killar snacka sådär har tyvärr hämmat mig otroligt mycket när det gäller att bli slickad. Bara killar jag haft långa förhållanden med har till slut lyckats övertala mig. Egentligen bara två som jag har kunnat njuta av det med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in