2015-01-08, 18:00
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Främst tänkte jag vi skulle diskutera säkerhetspådraget runt Friends Arena på lördag men kanske också spekulera lite om det blir några demonstrationer och av vilket slag. Det är insläpp från 11.00 och stämma från 13.00 allt är över tills deras middag 20.00 inleds med Esgargot du muslim, eller ungefär sniglar på muslimsk vis.

Partimedlemmar behöver bara anmäla sig och droppa in på lunch nästan som på en vanlig fotbollsmatch. Kollar de mot listor? går det att bluffa sig in? Kollar de i väskor, kommer alla med islamiskt utseende att granskas noga? Är poliskommenderingen av storleksordningen Obamas besök?

Om något kommer att hända, jag tror inte det, men polispådraget blir säker mycket större än som ursprungligt var planerat på grund av händelserna i Frankrike.

Ska man ta sig en tur dit för att spana in besökarna och pådraget eller bör man hålla sig borta. Jag väljer helt säkert det senare. Inte värt att ta några risker.
Citera
2015-01-08, 18:11
Medlem
Vilka behöver de skydda sig mot?

Svenskarna? Nej, svenskar gör aldrig något.

Terroristerna som vi importerar? Nej, M vill ju fortsätta massinvandringen.

Slutsats, det kommer gå som på räls. Inget oväntat händer.
Citera
2015-01-08, 18:16
Medlem
rumpgass avatar
Jag skulle inte bli förvånad om det kommer en mild false flag attack av något slag, maskerade vänstertomtar brukar ju gärna passa på att kasta lite skit på sd när tillfälle erbjuds..
Citera
2015-01-08, 18:48
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rumpgas
Jag skulle inte bli förvånad om det kommer en mild false flag attack av något slag, maskerade vänstertomtar brukar ju gärna passa på att kasta lite skit på sd när tillfälle erbjuds..

Det har inte varit några event för vänsterextremister på länge, de kan lida av våldsabstinens. Men om polispådraget är massivt håller de sig säkert borta de brukar inte gilla att vara underlägsna i antal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in