2019-05-30, 15:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Har du själv röstat i EU-valet? Är du själv insatt i det? jag röstade idag. Bah Kunke är Sveriges minst pålästa EU-politiker. Hon är MPs toppnamn. Finns inte en artikel på nätet som inte noterat detta. Tycker du emot?

Jag tycker min text var enkel och tydlig. Jag tror att du är kritiskt till den? Men jag kan inte förstå var felet ligger och vad det är du debatterar. Du måste nog fokusera lite mer i din kritik och rensa bort lite känslor. Så kan jag ett efter ett beta av dina problem med min som jag trodde rätt tydliga text.

Jag var mycket tydlig med att jag ville att du skulle utveckla detta påståendet: "Kvinnliga politiker är i minoritet bland de lugna och pålästa."

Jag frågade då vad du tolkar in i eller hur du tolkar att vara "påläst".

Ja jag röstade i EU-valet.
Senast redigerad av Jenny9 2019-05-30 kl. 15:45.
Citera
2023-06-18, 09:06
Medlem
Gulsporrens avatar
Kvinnor låter sig styras i högre grad av känslor än män, märks t ex hur kvinnor blir oroade av propagandan om klimatet som makthavare sprider.

https://samnytt.se/kvinnor-betydligt-mer-bekymrade-over-klimatet-an-man/
Citera
2023-06-18, 09:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ser att ts undvek att prata om PMS. Var smart tänkt för alla vet att denna tråden kan stängas efter att PMS har tagits upp.

Hela feministrörelsen är en enda lång narcissistisk självrunkande ideologi för offerkoftor som alltid är offret och aldrig behöver ta ansvar. Super känslostyrda kvinnor helt utan logik. Vuxna kvinnor som beter sig till 100% som bebisar och bara tycker synd om sig själva. Livet ni lever är själva essensen av att vara ett våp.
Citera
2023-06-18, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsporren
Kvinnor låter sig styras i högre grad av känslor än män, märks t ex hur kvinnor blir oroade av propagandan om klimatet som makthavare sprider.

https://samnytt.se/kvinnor-betydligt-mer-bekymrade-over-klimatet-an-man/

Klimathotet är ingen "propaganda", utan rejält! vetenskapligt bevisat faktum.
Så snarast de männen/ de som inte tror på klimathotet utan håller för öronen och skriker LA-LA-LA-LA-LA....och tycker det är för ansträngande att ändra något... som är det verkligt känslostyrda här eller hur.
Citera
2023-06-18, 09:57
Medlem
Gulsporrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Klimathotet är ingen "propaganda", utan rejält! vetenskapligt bevisat faktum.
Så snarast de männen/ de som inte tror på klimathotet utan håller för öronen och skriker LA-LA-LA-LA-LA....och tycker det är för ansträngande att ändra något... som är det verkligt känslostyrda här eller hur.
Nej den är extremt överdriven och har gång på gång sagt jorden skulle gå under men som sen inte skett. Knappast ett "vetenskapligt bevisat faktum". Gretas känslostyrda skrikande och gråtande är bra exempel på en känslostyrd hjärntvättad kvinna.

https://www.friatider.se/greta-har-raderat-gammal-tweet-om-att-jorden-skulle-ga-under-2023
Citera
2023-06-18, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsporren
Nej den är extremt överdriven och har gång på gång sagt jorden skulle gå under men som sen inte skett. Knappast ett "vetenskapligt bevisat faktum". Gretas känslostyrda skrikande och gråtande är bra exempel på en känslostyrd hjärntvättad kvinna.

https://www.friatider.se/greta-har-raderat-gammal-tweet-om-att-jorden-skulle-ga-under-2023

Verkligen? Tror du människor på den södra delen av klotet som just nu lever på platser där klimatet förstört eller hotar förstöra deras odlingsmöjligheter ex. ...håller med?

Jag tycker mer det är din sort som är känslostyrda i er vägran att ta in vad vetenskapen faktiskt säger i saken, ( och i en mängd andra saker också för den delen)
Citera
2023-06-18, 11:26
Medlem
Citat:
Verkligen? Tror du människor på den södra delen av klotet som just nu lever på platser där klimatet förstört eller hotar förstöra deras odlingsmöjligheter ex. ...håller med?

uhm.. et har aldrig levt så många människor på det södra halvklotet, och de har aldrig varit så "mätta" någonsin i världshistorien.

du verkar inte förstå att du inte kan bevisa att återkommande erkända trasiga och felaktiga klimatmodeller har rätt genom att objektivt peka på följder som bevisar motsatsen...

synnerligen efterblivet.... speciellt av någon som tror att höjden av VetNskAPlighetEN är psotmodernism och sociala konstruktioner....

Citat:
Jag tycker mer det är din sort som är känslostyrda i er vägran att ta in vad vetenskapen faktiskt säger i saken, ( och i en mängd andra saker också för den delen)

Nejdå, det är tyvärr så att kvinnor överlag är mer benägna till negativa känslor, och männsikor har på gott och ont ett nervsystem som reagerar/agerar kraftigare på det.

kvinnor generellt är inte mer eller mindre känslostyrda än män, de är bara utsatta för mer negativa känslor.

att ett autistiskt flickebarn ligger mycket högre i neuroticism än snitt kvinnan (för att inte tala om snittmannen....) är förväntat och inget märkligt...
Citera
2023-06-18, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
uhm.. et har aldrig levt så många människor på det södra halvklotet, och de har aldrig varit så "mätta" någonsin i världshistorien.

du verkar inte förstå att du inte kan bevisa att återkommande erkända trasiga och felaktiga klimatmodeller har rätt genom att objektivt peka på följder som bevisar motsatsen...

synnerligen efterblivet.... speciellt av någon som tror att höjden av VetNskAPlighetEN är psotmodernism och sociala konstruktioner....

Nejdå, det är tyvärr så att kvinnor överlag är mer benägna till negativa känslor, och männsikor har på gott och ont ett nervsystem som reagerar/agerar kraftigare på det.

kvinnor generellt är inte mer eller mindre känslostyrda än män, de är bara utsatta för mer negativa känslor.

att ett autistiskt flickebarn ligger mycket högre i neuroticism än snitt kvinnan (för att inte tala om snittmannen....) är förväntat och inget märkligt...

Klimathotet är ett faktum som världens samlade expertis (vetenskap) är rörande överens om.

Ni kan ju sitta här och förneka detta och gnälla över Gretas arbete i saken bäst ni vill, fakta är ändock fakta.
Citera
2023-06-18, 11:38
Medlem
Citat:
Klimathotet är ett faktum som världens samlade expertis (vetenskap) är rörande överens om.

märkligt, du har ju inge problem med att förneka att att bebisar i magen är människor trots att världens samlade expert är eniga om det (i långt högre andelar än de som spekulerar i "klimathotet)....

måste vara skönt att vara på den nivån av efterbliven?

Citat:
Ni kan ju sitta här och förneka detta och gnälla över Gretas arbete i saken bäst ni vill, fakta är ändock fakta.

hahahahahah.

det där var så korkat på så många sätt att det borde bli södertörns nya motto.....
synd att det inte är en av gretas tweets så att hon kan ta bort den.....
Citera
2023-06-18, 11:41
Medlem
SuspiciusMinds avatar
Citat:

Right there. Känslostyrd som fan.
Vad gör du ens inne i tråden?
Citat:
Ursprungligen postat av slö
märkligt, du har ju inge problem med att förneka att att bebisar i magen är människor trots att världens samlade expert är eniga om det (i långt högre andelar än de som spekulerar i "klimathotet)....

måste vara skönt att vara på den nivån av efterbliven?

hahahahahah.

det där var så korkat på så många sätt att det borde bli södertörns nya motto.....
synd att det inte är en av gretas tweets så att hon kan ta bort den.....
Trodde bara att det var kvinnor som hade pms abortmotståndarn.
Citera
2023-06-18, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuspiciusMind
Right there. Känslostyrd som fan.
Vad gör du ens inne i tråden?
.

Vad gör du själv i tråden?
Citera
2023-06-18, 11:55
Medlem
TheGretaResets avatar
Ts har visst otur när han tänker. Kvinnor löper tex 9ggr så stor risk att tvångomhändertas av psykiatrin. Det du, det hade ts naturligtvis ingen aning om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in