2015-10-31, 17:42
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Malmö lägger sig som ett gäng horor.

Avgå!

Hade du sett matchen så hade du vetat att vi kämpade på rätt bra och tryckte tillbaka Peking även med 10 man.

Jörgen Lennartsson och Tom Pettersson är för övrigt otroligt pinsamma. Eller ja, hela er förening i stort och supportrarna runt den. Tror aldrig jag varit med om värre gnällfittor faktiskt.
Citera
2015-10-31, 17:54
Medlem
ArneIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nygard
Hade du sett matchen så hade du vetat att vi kämpade på rätt bra och tryckte tillbaka Peking även med 10 man.

Jörgen Lennartsson och Tom Pettersson är för övrigt otroligt pinsamma. Eller ja, hela er förening i stort och supportrarna runt den. Tror aldrig jag varit med om värre gnällfittor faktiskt.
Jag får faktiskt hålla med dig där.

Det är en sak om vi supportrar sitter och gnäller på allt och alla och konspirerar men spelare och ledare får faktiskt agera lite mer eftertänksamt.
(Om du nu syftar på deras Rosenberg-snack?)
Citera
2015-10-31, 17:55
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArneIII
Jag får faktiskt hålla med dig där.

Det är en sak om vi supportrar sitter och gnäller på allt och alla och konspirerar men spelare och ledare får faktiskt agera lite mer eftertänksamt.
(Om du nu syftar på deras Rosenberg-snack?)

Ja, det är det jag syftar på.
Citera
2015-10-31, 18:01
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Grattis IFK Norrköping, värdiga svenska mästare i fotboll 2015.
Citera
2015-10-31, 18:02
Medlem
tcfmogs avatar
Grattis till IFK Norrköping, roligt att de vann.
Citera
2015-10-31, 18:09
Medlem
NirvanAs avatar
Norrköping kommer inte kvala in till CL och lär inte ens få spela EL heller... Känns bara som Malmö har vad som krävs.. med AIK och Blåvitt som outside-chanser.

Så kul för Norrköping, men tråkigt för svensk fotboll.
Citera
2015-10-31, 18:12
Medlem
Gött med en fjärdeplats till slut, länge sedan vi gjorde en bra höstsäsong nu. Nya tag till nästa säsong, då utan kung Anders.

66 av Norrköping till slut, riktigt jävla imponerande av ett lag som inte ens tippades topp 4, och inte heller gör AIK eller Göteborg några direkt dåliga säsonger. Tre lag på över "guldsnittet" på 2p per match, måste vara extremt sällsynt.
Citera
2015-10-31, 18:24
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Gött med en fjärdeplats till slut, länge sedan vi gjorde en bra höstsäsong nu. Nya tag till nästa säsong, då utan kung Anders.

66 av Norrköping till slut, riktigt jävla imponerande av ett lag som inte ens tippades topp 4, och inte heller gör AIK eller Göteborg några direkt dåliga säsonger. Tre lag på över "guldsnittet" på 2p per match, måste vara extremt sällsynt.

Ja asså det är ju helt stört att aik som vann 11 (?) av 15 matcher under hösten, och som vann 9 (?) raka matcher ändå i princip var borta från guldet inför sista omgången. Säger mycket om Gbgs och Pekings stabilitet under året.
Citera
2015-10-31, 18:41
Medlem
ZlatanManias avatar
Btw innebär inte dagens tabellplacering att vi får ännu ett cupderby i form av Djurgården-Hammarby kommande mars?
Citera
2015-10-31, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Btw innebär inte dagens tabellplacering att vi får ännu ett cupderby i form av Djurgården-Hammarby kommande mars?

Jo, såvida inte Malmö åker ut mot Götene på nästa Söndag.
Citera
2015-10-31, 18:47
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Jo, så länge Malmö vinner sin match mot Götene(?).
Citera
2015-10-31, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nygard

har inte sett något eftersnack. vad sa lennartsson? han brukar oftast vara en av de tränare jag gillar mest i intervjuerna, sällan han faller för journalisternas frågor om domarinsatser, straffsituationer eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in