2015-01-08, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grishka
Det är väl klart att dom gör det, offren var ju vita.

Här kan du läsa om vad NU är samt står för:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nordisk_Ungdom_%282000-talet%29

Kan dock tycka att det är lite ironiskt att NU (fascister) väljer att hedra en vänstertidning och dess offer som blev mördade under terrorattentatet.

Du är ju helt körd. Du påstår alltså att tidningen som häcklar islam är en vänstertidning? Nämn en enda vänstertidning i Sverige som är kritiska mot islam tack, det finns inga.

NU är en vänsterorganisation eftersom de vill skydda svenska kvinnor från de muslimska våldtäktsmännen, medans våra feminister som påstår sig vara vänster egentligen är högerextremister eftersom de vill ha ännu fler muslimer till Sverige så att våldtäktstalen ska öka ännu mer, vi har redan världens näst högsta våldtäktstal.
www.aftonbladet.se/nyheter/article12417039.ab
Citera
2015-01-08, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chefsideologen
Fy fan vad makabert att PK-Sverige vägrar gå dit och visa sitt stöd för fransmännen, men så fort någon eldade i ett kök i en moskee kärleksbombade hela Sverige muslimerna.

Vilket jävla land Sverige blivit.

Det är officiellt nu, hur splittrat Sverige egentligen är mellan åsikter och politik. Det finns inget enat Sverige eller svenskt folk längre utan bara skaror av olika åsikter, modiga och fega, starka och svaga.

Jag hade också velat stanna till vid Ambassaden och lägga en blomma med ljus, sorgligt nog bor jag en bra bit ifrån Stockholm.

Je suis Charlie
Citera
2015-01-08, 14:13
Medlem
vavilldus avatar
Citat:
Du är ju helt körd. Du påstår alltså att tidningen som häcklar islam är en vänstertidning?

Det är ju tragiskt att du inte är mer insatt i en händelse som verkar engagera dig så mycket. Antagligen har du inte bemödat dig läsa mer än ingressen, och kunnat konstatera att ett gäng muslimer gått till angrepp mot en tidning som publicerat Muhammed-bilder.
Citera
2015-01-08, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vavilldu
Det är ju tragiskt att du inte är mer insatt i en händelse som verkar engagera dig så mycket. Antagligen har du inte bemödat dig läsa mer än ingressen, och kunnat konstatera att ett gäng muslimer gått till angrepp mot en tidning som publicerat Muhammed-bilder.

Det är du som inte kan något. Visa mig en enda svensk vänstertidning som är emot islam, en enda! Eftersom du bott i en garderob senaste 20 åren så ska jag upplysa dig om att det är vänsterfeministerna som är mest positiv till den fascistiska religionen islam.
Citera
2015-01-08, 14:24
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Det är du som inte kan något. Visa mig en enda svensk vänstertidning som är emot islam, en enda! Eftersom du bott i en garderob senaste 20 åren så ska jag upplysa dig om att det är vänsterfeministerna som är mest positiv till den fascistiska religionen islam.

Det är ingen svensk tidning, det är en fransk satirisk tidning med vänsterpolitiska motiv. Det finns inte en källa i världen där du inte hittar den faktan..
Citera
2015-01-08, 15:00
Medlem
vavilldus avatar
Citat:

Hur ska jag kunna göra det? Känner inte till att det existerar, och det har jag heller aldrig påstått.

Charlie Hebdo däremot, den franska satirtidningen, är vänsterorienterad.
Citera
2015-01-08, 15:37
Medlem
Offerviljas avatar
Charlie Hebdo är en vänstertidning som arbetat för ett mångkulturellt Europa, bland annat genom att bedriva kampanjer för att förbjuda det nationalistiska partiet Front National. Terrorattacken var naturligtvis fruktansvärt hemsk och vidrig, men jag förstår faktiskt inte varför Nordisk Ungdom väljer att göra såhär. Om en sådan som t.ex. Patrik Forsén hade gått och blivit mördad så skulle troligtvis medarbetarna på Charlie Hebdo jublat och firat det med champagne.
Citera
2015-01-08, 15:41
Medlem
Stormakts avatar
Härligt med högertomtar som hyllar en vänstertidning!
Citera
2015-01-08, 15:43
Medlem
ProfessorSlusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Jo, men vänstertidningen hade väl hyllat medlemmar ur NU om situationen var den motsatta?

Det hade de väl? Eller?...
Hur ärara och hyllar man någon med satir?
Citera
2015-01-08, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Härligt med högertomtar som hyllar en vänstertidning!

Tror du att dom hade hyllat tidningen om det inte hade skett en massaker mot yttrandefriheten där igår?

Vart är PK Sverige? En moské brinner av en olyckshändelse och hela vänsterpacket är där och visar sympati men när muslimer mejar ned folk för att dom kränkt en påhittad profet så är vänstern knäpptyst. Eller som SR säger, det var ju inga oskyldiga som blev dödade.
Senast redigerad av Istidraj 2015-01-08 kl. 16:52.
Citera
2015-01-08, 17:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adan
Jävligt lågt av NU utnyttja situationen för att sprida sin propaganda. Ingen här som verkligen tror att NU bryr om offrens lidande.

Ja helt fruktansvärt att utnyttja situationen på detta sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fubik
Du är ju dum i huvudet på riktigt. Hade dom inte gjort någonting så hade du väl klagat på det också.

Och du är påverkad av grupptryck.
Citera
2015-01-08, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Tror du att dom hade hyllat tidningen om det inte hade skett en massaker mot yttrandefriheten där igår?

Vart är PK Sverige? En moské brinner av en olyckshändelse och hela vänsterpacket är där och visar sympati men när muslimer mejar ned folk för att dom kränkt en påhittad profet så är vänstern knäpptyst. Eller som SR säger, det var ju inga oskyldiga som blev dödade.
Kärleksbombade man Norska ambassaden efter Breiviks dåd? Undrar bara, jag vet faktiskt inte om man gjorde något efter det dådet. Eller valde man att "visa sitt stöd" just för att Islamister ligger bakom detta dåd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in