Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-01-09, 22:59
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refhen
Haha.
Otroligt att det finns folk som är så hjärntvättad och korkad som du.
Du kan dock vara glad över att det fortfarande inte är olagligt att vara en idiot.

Om du vill upplysa mig föreslår jag PM. Att skämma ut dig med massa svammel här i tråden hjälper ingen. Givetvis kommer inget PM om hur fel jag har eftersom att jag inte har fel. Men visst är jag korkad, det säger jag till mig själv varje morgon jag skrapar rutan och ska iväg till jobbet för att betala 30%+ i skatt. En fullständig idiot.
Citera
2015-01-10, 19:06
  #38
Medlem
PH1s avatar
Charlie Hebdo är en vänsterorienterad tidning, men inte lika strängt politiskt korrekt som vänstern i Sverige. Svenska vänstertidningar skulle aldrig vara satiriska mot islam, för det vore ju "högerextremt och razizitizkt".

Efter terrorattackerna så demonstrerade Ung Vänster igår. Inte för yttrandefrihet och mot terrorism, utan mot "islamofobi". För dem är inte felet islam, utan att det finns de som kritiserar islam. Terrorismen, menar vänstern, beror förstås på något sätt på den vite heterosexuelle medelåldersmannen.

Bra av Nordisk Ungdom att visa solidaritet med de franska offren.
Citera
2015-01-10, 19:47
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PH1
Charlie Hebdo är en vänsterorienterad tidning, men inte lika strängt politiskt korrekt som vänstern i Sverige. Svenska vänstertidningar skulle aldrig vara satiriska mot islam, för det vore ju "högerextremt och razizitizkt".

Efter terrorattackerna så demonstrerade Ung Vänster igår. Inte för yttrandefrihet och mot terrorism, utan mot "islamofobi". För dem är inte felet islam, utan att det finns de som kritiserar islam. Terrorismen, menar vänstern, beror förstås på något sätt på den vite heterosexuelle medelåldersmannen.

Bra av Nordisk Ungdom att visa solidaritet med de franska offren.

Men ändå är vänstern i Sverige de enda som bidrar till det väpnade motståndet mot dessa jihadistiska terrorister...som det kan bli.
Citera
2015-01-11, 08:56
  #40
Medlem
Aegishjalmrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Men ändå är vänstern i Sverige de enda som bidrar till det väpnade motståndet mot dessa jihadistiska terrorister...som det kan bli.


De röda kurderna?
Citera
2015-01-11, 12:39
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Men ändå är vänstern i Sverige de enda som bidrar till det väpnade motståndet mot dessa jihadistiska terrorister...som det kan bli.
Vänstern fördömer snarare all kritik mot islam, även mot terroristiska sådana. De är ju i behov av en vapenbroder med vilken de tillsammans kan störta samhället.
Citera
2015-01-11, 14:52
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Vänstern fördömer snarare all kritik mot islam, även mot terroristiska sådana. De är ju i behov av en vapenbroder med vilken de tillsammans kan störta samhället.

Ja, både Islamisterna och Kommunisterna gillar inte demokrati så det känns logiskt.
Citera
2015-01-11, 15:48
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General-
Ja, både Islamisterna och Kommunisterna gillar inte demokrati så det känns logiskt.
Främst av allt ogillar de båda civiliserade samhällen med västerländska värdegrunder. Kontrasterna är dock att muslimer sällan stödjer HBTQ-lobbyn och feminism.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback