2015-01-07, 23:12
Medlem
Har en intressant fundering.

Träffade en man ca 7 år äldre än mig för bara ett par veckor sedan via jobbet. Vi har bara jobbat tillsammans ett par gånger men direkt började vi flörta lite smått med varandra på jobbet.
Jag skrev till honom lite flörtigt och vi började sedan skicka lite bilder till varandra. Han låg med en annan tjej kvällen efter (ett one night stand) och sen träffades vi dagen efter det där vi umgicks några timmar och sedan drog hem till honom.
Vi hade sex flera gånger och det var uppenbart att han var sjukt kåt, men han var också otroligt mysig och höll om mig hela natten (vaaaarmt...men mysigt) och han vaknade till flera gånger och kysste mig på pannan, halsen, axlar osv. osv. sen satt han bara och höll om mig väldigt länge också under dagen.

Var det endast ett galet mysigt one night stand eller kan det vara så att han är lite intresserad - som mer än bara one night stand?

Han känner mig inte så väl men det vore väl konstigt om man var SÅ mysig som han var om man bara vill ligga? Kan väl jag tycka i alla fall.
Citera
2015-01-07, 23:22
Medlem
omfgs avatar
fråga honom va han tycker
Citera
Medlem
Prollus avatar
Du kan ju göra något galet som att fråga han vad han tycker o känner ? : ). Känns dock som chansen att det blir något av detta är till din fördel dock.
Citera
Medlem
ascHacks avatar
Han är intresserad, helt klart. Jag ligger aldrig och håller om någon hela natten som jag bara vill tömma i.

Du ser förmodligen bra ut och luktar gott. Hoppas du inte sabbar det med en pissig personlighet.
Citera
2015-01-07, 23:25
Medlem
Har du provat att öppna matinkastet för att faktiskt konversera med honom?
Hur ska vi veta hur denna snubbe tänker? FRÅGA HONOM.
Jag kan gissa att du bara är ett knull, eftersom han tryckte någon annan dagen innan.
Han lär trycka någon annan dagen efter.
Citera
2015-01-07, 23:35
Medlem
Fråga inte för mycket! Det kan skrämma bort också! Skicka ett mess nu och fråga om han vill ses i helgen, så märker du om han är intresserad eller inte..
Citera
2015-01-07, 23:40
Medlem
kinesarsles avatar
Han är inte intresserad. Han fejkar bara. Det vet jag helt säkert för jag känner honom, och även om han inte gjorde det fungerar alla människor likadant.
Citera
2015-01-07, 23:56
Medlem
Alltså, det finns ju INGEN möjlighet att folk här på flashback ska kunna avgöra det med den informationen du ger..

Ta bara och fortsätta träffa honom och gör andra saker än att bara knulla. Då lär du märka ganska snart om han är intresserad.
Citera
2015-01-07, 23:57
Medlem
Tycker det är lite för tidigt för att faktiskt fråga rakt ut vad han känner. För vi är inte så pass nära än känner jag. Och man vill ju inte skrämma bort honom om det är så att han bara är en mysig kille.
Förövrigt vet jag redan att han vill ses mer, han har redan planerat in en heldag i skidbacken i helgen med mig och vi ska även ses imorgon för lite snowboardåkning och sen ska jag sova över. Så han vill ju ha mer, men är det mer sex, eller mer av hela mig DET är frågan. Antar att jag helt enkelt får vänta och se och så småningom kanske fråga honom.
Citera
2015-01-07, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mijoni
Tycker det är lite för tidigt för att faktiskt fråga rakt ut vad han känner. För vi är inte så pass nära än känner jag. Och man vill ju inte skrämma bort honom om det är så att han bara är en mysig kille.
Förövrigt vet jag redan att han vill ses mer, han har redan planerat in en heldag i skidbacken i helgen med mig och vi ska även ses imorgon för lite snowboardåkning och sen ska jag sova över. Så han vill ju ha mer, men är det mer sex, eller mer av hela mig DET är frågan. Antar att jag helt enkelt får vänta och se och så småningom kanske fråga honom.

Läste din andra tråd så han är väl ändå bara en rebound, eller?
Citera
2015-01-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Läste din andra tråd så han är väl ändå bara en rebound, eller?

Nej faktiskt inte. Lång historia kort så bröt jag kontakten helt med den andra killen, det var verkligen jättejobbigt men jag hade kommit till det stadiet där jag verkligen insåg hur dålig han var för mig. Vi har den senaste månaden bara skrivit till varandra på sms någon enstaka gång av arbetsrelaterade saker då vi kommer jobba på samma ort om ett tag. Men jag har på senaste tiden mått mycket bättre i själen och den här killen gillar jag verkligen, jag är inte kär men jag tycker om honom och jag har inte ens lagt en tanke på den andra killen. Jag har gått vidare och mår bra, det här är verkligen inte en rebound-kille
Citera
2015-01-08, 00:07
Medlem
Division.Bells avatar
Tycker du ska bjuda över honom på middag, försök på något sätt i inviten göra det klart att det är mera åt datehållet än bara ett knull.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in