• 4
  • 5
2015-01-08, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondieman
Med betalningsanmärkningar? Hos vilken handlare då?

Jag hade inte valt något av ovanstående. Skulle aldrig någonsin ta något på kredit för konsumtionsvaror eller kapitalvaror förrutom möjligtvis en bil.

Sa inte att det fanns utan att det är ett bättre alternativ än ett lån med ocker ränta för så liten summa . o det var avbetalning ts frågade om inte ett lån .
Citera
2015-01-08, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Problemet är bara att TS tidigare skitit i fakturor och nu har betalningsanmärkning. Så det hjälpte inte tidigare att det var en faktura och kommer troligen inte heller att hjälpa nu...

Hur vet du att ts skitit i den fakturan o det var en , finns faktiskt misstag som tyvärr leder till att det går för långt .
Citera
2015-01-08, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hur vet du att ts skitit i den fakturan o det var en , finns faktiskt misstag som tyvärr leder till att det går för långt .

Fast det ska till jävligt många "misstag" på rad för att få en betalningsanmärkelse. Tycker du själv att TS förutsättningar låter optimala för att köpa en TV på kredit?

*Har betalningsanmärkning
*Kallar sig själv oekonomisk
*Lever på socialbidrag

Men helt plötsligt skulle han från och med nu resa sig ur askan, ta sig i kragen, skaffa jobb, ta tag i sin ekonomi och stenhårt betala alla sina räkningar prickfritt. Inte särskilt troligt, nej.
Citera
2015-01-08, 23:25
Medlem
SniffarSomLassies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Fast det ska till jävligt många "misstag" på rad för att få en betalningsanmärkelse. Tycker du själv att TS förutsättningar låter optimala för att köpa en TV på kredit?

*Har betalningsanmärkning
*Kallar sig själv oekonomisk
*Lever på socialbidrag

Men helt plötsligt skulle han från och med nu resa sig ur askan, ta sig i kragen, skaffa jobb, ta tag i sin ekonomi och stenhårt betala alla sina räkningar prickfritt. Inte särskilt troligt, nej.

Nu är det så att jag har betalat alla mina räkningar, förutom EN genom alla tider. Går utbildning osv.
Vad säger dig att jag inte kan ta mig i kragen? Vad vet du om mig? Lever tillfälligt på socialen då jag tidigare varit anställd men var tvungen att säga upp mig pga flytt som tidigare sagt.
Citera
2015-01-09, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SniffarSomLassie
Nu är det så att jag har betalat alla mina räkningar, förutom EN genom alla tider. Går utbildning osv.
Vad säger dig att jag inte kan ta mig i kragen? Vad vet du om mig? Lever tillfälligt på socialen då jag tidigare varit anställd men var tvungen att säga upp mig pga flytt som tidigare sagt.

Jag vet inget om dig, men baserat på dina inlägg så har jag ju knappast fått den bästa bilden, eller hur?

Roligt för övrigt att du säger upp dig från ditt jobb för att leva på skattepengar så att du kan flytta. Ska man flytta ser man väl till att ha ett jobb på den nya orten?
Citera
2015-01-09, 09:02
Medlem
Citat:

Märker att det är lite dlig stämning här. Det kanske skulle underlätta om det finns en rimlig förklaring till varför det är viktigt att ha TV just nu?
Citera
2015-01-09, 09:03
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Lever på socialbidrag, därav avbet! Men nu är det så att jag inte kan spara varenda månad, då jag är för dålig på sånt.

Va i helvete?!!? Så då tycker du att jag ska gå upp på morgonen och slita arslet av mig och du din fi**a ska få köpa en tv för mina pengar. Jag vill också ha en tv. Vart vänder jag mig?

Så jääävla vidrigt system.
Citera
2015-01-09, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondieman
http://www.bluestep.se/?gclid=CPihle...FeLacgodU3oArw

Privatlån
Låna utan säkerhet
- Ingen skuld hos Kronofogden
- Max 5 betalningsanmärkningar
- Du behöver ha fast inkomst
- Lånebelopp 10 000 - 350 000 kr

googlade i 2 sekunder.

Du behöver ha FAST inkomst.... SOC räknas inte som fast inkomst vad jag vet utan man skall ha ett hederligt arbete som genererar skatteinbetalning...
Citera
2015-09-02, 17:15
Medlem
jävla skittråd, ni sitter ju bara och delar med er om vad ni tycker. säg vart man kan köpa eller håll käft
Citera
2015-09-02, 17:43
Medlem
Diablo1118s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raeksmugglarn
jävla skittråd, ni sitter ju bara och delar med er om vad ni tycker. säg vart man kan köpa eller håll käft

Jävla skitinlägg du skriver bara vad du tycker och det gör du dessutom i en gammal tråd utan att tillföra något nytt. Ge egna förslag eller håll käft.
Citera
2015-10-29, 17:07
Medlem
Tretti.se ... Lassie är min bästa vän.com
Citera
2015-11-02, 19:06
Medlem
Moderjord.com för dom som gillar Buddhas.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in