Citat:
Ursprungligen postat av
Xelious
Håll dig till ämnet, *invektiv*! Att den antisemitiska konspirationen lyckats kapa ett antal får, ja hjärntvättat ett antal lättpåverkade blir allt mer tydligt som vi kan registrera. Samtidigt är det uppenbart att det inte lyckats så bra vad gäller denna antisemitiska attack i Paris, fåren har svårt att prestera utan hänfaller till tidigare sagor. Har programmeringen gått fel, börjar *de* tappa greppet? Eller börjar fårens hjärnor få slut på minne efter all programmering? Bättre medicinering från samhället, sämre från antisemiterna?
Hålla sig till ämnet?
Ämnet är väl ändå terrorattacken i Paris? Det enda du tycks göra är att bråka och vara arg.
DN har en intressant artikel idag om troll-fabriken i St Petersburg. Naturligtvis finns det en sådan även i vårt lilla land, kanske i Solna eller nån annan sketen förort. Jag lovar att med dina meriter kommer du bli anställd direkt, såvida du inte redan är på lönelistan såklart. Bra betalt är det också har jag hört
Pro-Usa av avataren att döma och anti-Ryssland av fotnoten. Och så skriker du antisemit så fort någon påpekar kopplingar till Israel och mossad.
Det finns en fransk blogg som tar upp väldigt många sådana kopplingar, jag skulle nästan vilja kalla det "bevis", men jag tänker varken länka eller utveckla, jag hoppade mest in här för att hälsa och ge dig tipset om Solna-bunkern.
Det är så synd när någon förstör och dränker information med tramsinlägg, så jag tänkte vara den goda samariten och berätta att du kan få betalt för det också