Efter attackerna – judar vill fly Frankrike
Helt sinnessjukt skrattretande

För det första är väl knappast "attackerna" riktade specifikt mot judar? (om vi bortser från det faktum att muslimer, till skillnad från västvärlden, insett att judarna är skiten under skorna?)
Och att vår kära jude-media kör hårt på jude-kortet känns jävligt WW2. snyft snyft.
Hur länge ska dom hålla på med det här "tycka-synd-om"-köret? ...mig veterligen har judar inte blivit dåligt behandlade nånstans världen över de senaste 70 åren, förutom möjligtvis i trådinlägg som detta.
"
– Jag är arg, ledsen och rädd. Jätterädd. Rädd för min fru och mina barns skull. Det var jag redan innan. Det är mycket antisemitism i Frankrike, säger Sami Davila."
Ähh, snack. Antisemitism har väl knappt existerat över huvud taget efter WW2 som sagt.
Ett stort jävla hat mot muslimer och araber däremot, här snackar vi rasism på hög nivå.
Här sitter jag som ursvensk svensk och irriteras över vilket jävla skådespel som bedrivs, där muslimer är måltavla nummer ETT.
Hade jag varit muslim hade jag varit PISSED på riktigt!
Jävla daltande.
...och till alla er "debunkers". Kan ni inte bara lämna tråden? Så kanske kanske vi andra, tänkande varelser, kan slå våra huvuden samma och klura ut va faan som försigår i världen??!
Exempelvis är en STOOOR jävla fråga hur dessa FF's ens kan genomföras?? Vi snackar massivt antal inblandade, media osv...rent praktiskt, hur går det till?? Jag tänker inte smutsa ner frågan genom att säga löjliga namn som "illuminati", men jag säger ILLUMINATI?? wtf is it?
Låt kloka hjärnor ta vid.
Debunkers med lön lär väl fortsätta, ni andra kan väl bara dra?
Själv säger jag tack och hej. Jag har varit med allt för många gånger i detta jagande efter sanningen i händelser som denna utan resultat, det tjänar inget till.
Keep swimming

over and out.