Snusar enbart påse, General X-stra STRONG då jag fastnar rent psykologiskt på dessa, då de innehåller hela 0,4% mer nikotin (general påse orgi inh 0,8%) och jag känner mej ej lika tillfredsställd på andra sorter

Jag förbrukar en dosa på max 9 dygn om jag är helt nykter från diverse medel och inre välmående. Och under influenser av stress, berusning så går en dosa på max 3 dygn då intaget bara är helt överdrivet men ack så jävla gott att ha övre- & under tandraden fylld med påsar
OT kanske men förklaring (w-o-t o poänglöst skrivande) på min konsumtion
Mitt snus användande/intag beror helt på min dagsform i första hand. Exempelvis om jag har sovit dåligt, stressigt på jobbet etc. Sen beror det på vilka situationer jag befinner mig i t.ex. ska jag göra en massa fysiskt i jobbet eller i mitt hem, så kan jag avstå då annat blockerar suget.
Försöker alltid planera in i förväg när lämpligaste är att få ut så mycket snus (nikotin)/per prilla. Slänger ju inte in en plutt under läppen om jag vet att fruntimmet har middagen färdig på bordet om 30 minuter.
Tar jag min första snus efter frukost ex. klockan 06:30 så kan jag ha den snusen fram tills lunch även fast smak ej kvarstår men nikotinhalten finns där långt många timmar efter att smaken har försvunnit.
Snusandet är fan dyrt och onödigt, ångrar att jag började men varje gång försök till att sluta har påbörjats så påverkas jag överdrivet psykiskt av att inte ha en dosa i min närhet. Använder som sagt så lite som möjligt både för min egen hälsa och i respekt för min sambo som ej uppskattar "skarp" snussmak vid spontana kyssar. Slutar skriva nu...