Citat:
Jag har varit i kontakt med konsumentverket som sa att jag borde bestrid fakturan, men eftersom att wakefield finance inte har kontaktuppgifter, skulle jag göra det mot quizonaut. Jag skrev till quizonaut som bad mig kontakta wakefieldfinance, men jag gjorde inte det.. då hade jag blivit tvungen att ge dom mina uppgifter osv.Det slutade med att quizonaut tog bort mitt konto, vilket jag inte ens bad om. Och jag har inte fått några fler fakturor eller liknande. Dock har jag sparat alla mail och printscreenat allt, utifall jag behöver kontakta konsument europa.
Citat:
Jag råkade ut för samma sak, mailade både quizonaut och wakefirs finance. Och efter att de inte hittade att jag skapat ett premium konto på quizonaut så var det lugnt därifrån. Jag fick få till mig att maila wakefield angående att jag bestred fakturan. Det gick förhållandevis smidigt och de svarade fort. Man måste dock logga in med de uppgifter man fick mailat till sig och sedan klicka sig vidare via "help" gör att maila dem.
De strök fakturan och dubbelkollar så att allt var borta och struket framöver också. Man måste ju som sagt gå in och aktivt avsluta framtida prenumeration på quizonaut, annars binder du dig till 399kr /månad framöver....
Ett jävla strul med mycket ångest!!!
De strök fakturan och dubbelkollar så att allt var borta och struket framöver också. Man måste ju som sagt gå in och aktivt avsluta framtida prenumeration på quizonaut, annars binder du dig till 399kr /månad framöver....
Ett jävla strul med mycket ångest!!!
Skönt att det löste sig för dig! ja, sjukt ångestframkallande det där.