• 4
  • 5
2015-01-18, 18:43
Medlem
shit-braineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Zazzio
Väldigt få som kolat av pinnen rakt av från tobak och kaffe.

Jag säger benso, eftersom dom kan vara väldigt lömska. Dom små rackarna smyger sig sakta på och användaren märker inte hur stor inverkan dom faktiskt har. Först när det är dags att dra ned på användandet märkes hur beroende man är och hur svårt det kan vara att sluta.

Bättre att dö en död av något man knappt märkt, något som stillat ens medvetande till den graden att man inget förstod. Allt gick fort och man sen var du borta.

Värre är det att dö av någon man haft med sig hela sitt liv som alltid funnits där. På morgonen, innan jobbet, efter jobbet och på kvällen. För att sedan sätta kniven i ryggen på dig utan föraning. Efter all er tid inser du att du aldrig betytt någonting, du dör sakta och du lider.

Nikotinet min vän, åh nikotinet.
Citera
2015-01-18, 19:00
Medlem
basseakers avatar
Alkohol och svamp. Men särskilt alkohol för det är den drogen som jag sett förstöra så otroligt mycket. Hjälper inte att jag själv varit väldigt glad i hatten tidigare.
Citera
2015-01-20, 00:56
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Heroin är drogen jag har mes respekt för. Eller jag har respekt för de flesta opiater/opioiderna.
Citera
2015-01-20, 02:26
Medlem
Russinvodkas avatar
Måste nog lägga min röst på bennyn eller opioder då "lättare " opiater tyvärr blivit av en favorit och bara nodda bort verkligheten. Men de finns så mycket överallt och det gör ju inte saken bättre.

Sen självklart psykedeliska efter ett par jobbiga minnen från toppisar haha och även krokodil mdpv o allt vad det nu heter men det är inte lika "vanligt " så tacka den s.k guden för de
Citera
2015-01-20, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shit-brained
Bättre att dö en död av något man knappt märkt, något som stillat ens medvetande till den graden att man inget förstod. Allt gick fort och man sen var du borta.

Värre är det att dö av någon man haft med sig hela sitt liv som alltid funnits där. På morgonen, innan jobbet, efter jobbet och på kvällen. För att sedan sätta kniven i ryggen på dig utan föraning. Efter all er tid inser du att du aldrig betytt någonting, du dör sakta och du lider.

Nikotinet min vän, åh nikotinet.

Mitt tankesätt är att om vi tar oss en titt på teknologins framgång de senaste 10-20 åren, vore det väl ändå en lögn att säga att man inte kommer kunna bota lungcancer och de allra flesta sjukdomar inom vår livstid? Processorkraften på de snabbaste datorerna i världen kommer öka med ca 20-50 gånger inom de kommande 20åren. Är man en rationell och logiskt tänkande människa har man ju redan svaren

Därför är jag ej orolig över att dö av tobak
Citera
2015-01-20, 03:07
Medlem
absinthiums avatar
Svampar,LSD,meskalin och benso i kombo med alkohol är sånt jag har respekt för.

Eller kommer aldrig att ta igen
Citera
2015-01-21, 13:03
Medlem
Oscar.Z.Acostas avatar
Subutex, once popped, cant stop.
Citera
2015-01-21, 14:07
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oscar.Z.Acosta
Subutex, once popped, cant stop.
Popped twice, got no effect. Allt från Tramadol till heroin fungerar utmärkt men inte buprenofin. Skitkonstigt.
Citera
2015-01-21, 14:19
Medlem
Slingshots avatar
Fentanyl o GHB.
Citera
2015-01-21, 23:11
Medlem
Opiater av alla dess slag. Kan aldrig mer röra det!
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in