• 1
  • 2
2015-06-06, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av findus73
Kan upplysa dig om att det finns mycket kompetens i gruppen , sjukvård, psykvård, krishantering, mm.

Att du dömer ngn på medias grunder är ditt problem. Vill du hellre mista ditt liv vid skarpt läga än att inte bli räddad av en "mediahora" som du så fint uttrycker dig trots mycket bra kompetens är din förlust...

Kompetens på vilket sätt?
Interna utbildningar eller personer som jobbar inom de olika saker du räknade upp?
Citera
2015-06-06, 16:54
Medlem
findus73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Kompetens på vilket sätt?
Interna utbildningar eller personer som jobbar inom de olika saker du räknade upp?

Det gäller både interna utbildningar och personer som jobar inom de olikayrkesomområden jag räknade upp . Ingen blir aldrig fullärd så vi kommer att köra fler utbildningar för de som kommer att medverka i gruppen efter hand som tex HLR, första hjälpen osv.
Senast redigerad av findus73 2015-06-06 kl. 17:18. Anledning: hamnade under fel inägg
Citera
2015-06-06, 21:44
Medlem
findus73s avatar
Citat:
Det gäller både interna utbildningar och personer som jobar inom de olikayrkesomområden jag räknade upp . Ingen blir aldrig fullärd så vi kommer att köra fler utbildningar för de som kommer att medverka i gruppen efter hand som tex HLR, första hjälpen osv.

Lite av texten försvann...
Det gäller både interna utbildningar och personer som jobbar inom de olika yrkesområden jag räknade upp . Ingen blir aldrig fullärd så vi kommer att köra fler utbildningar för de som kommer att medverka i Försvunna Kalmar Län efter hand som tex L-abc Livsfarligt läge ,A -andning. B -blödning,
C -chock. Dessa utbildningar gäller även de som medverkar i skallgångar, sk sökare och även de som aktivt medverkar på andra sätt.
Citera
2016-01-15, 10:47
Medlem
Nu även granskade av trafikbrottsenheten. Lol. 3200 suger om man är arbetslös.
Citera
2016-01-25, 07:02
Medlem
LucNNs avatar
Citat:
Lite av texten försvann...
Det gäller både interna utbildningar och personer som jobbar inom de olika yrkesområden jag räknade upp . Ingen blir aldrig fullärd så vi kommer att köra fler utbildningar för de som kommer att medverka i Försvunna Kalmar Län efter hand som tex L-abc Livsfarligt läge ,A -andning. B -blödning,
C -chock. Dessa utbildningar gäller även de som medverkar i skallgångar, sk sökare och även de som aktivt medverkar på andra sätt.

Ingen blir aldrig fullärd = alla blir fullärd någon gång. I ett tidigare inlägg skriver du att folk inte FÅR ha åsikter om er. Och du verkar allmänt gnällig. Jag vet inget om MPS eller något och bryr mig inte, men tack vare dina inlägg gillar jag redan MPS mer. Du verkar inte skarp och bör sluta med Haverismen om du inte på förhand vill spolera ditt projekt tror jag.
Citera
2016-01-25, 08:30
Medlem
Denna grupp har aldrig haft fysiska sök i detta namn. De delar genast all information de får in till en reporter på en lokaltidning. Hoppas aldrig de får något förtroende från någon anhörig.

Citat:
Ursprungligen postat av LucNN
Ingen blir aldrig fullärd = alla blir fullärd någon gång. I ett tidigare inlägg skriver du att folk inte FÅR ha åsikter om er. Och du verkar allmänt gnällig. Jag vet inget om MPS eller något och bryr mig inte, men tack vare dina inlägg gillar jag redan MPS mer. Du verkar inte skarp och bör sluta med Haverismen om du inte på förhand vill spolera ditt projekt tror jag.
Citera
2016-05-06, 09:16
Medlem
Hur är det med Therese Tang nuförtiden - tjänar hon några pengar?

Har hon lyfft sig o fixat något välbetalt jobb - ny spännande man o
extrapapz till barnen.

Att engagera sig i Missing People som (singel)mamz utan jobb är ju
lätt.

Att engagera sig i Missing People med att bra spännande jobb o familj
och ett eget/bra liv är ju något långsökt - att göra det med ett ruttet
liv är ju rimligt normalt.
Citera
2017-09-04, 18:42
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deski
Hur är det med Therese Tang nuförtiden - tjänar hon några pengar?

Har hon lyfft sig o fixat något välbetalt jobb - ny spännande man o
extrapapz till barnen.

Att engagera sig i Missing People som (singel)mamz utan jobb är ju
lätt.

Att engagera sig i Missing People med att bra spännande jobb o familj
och ett eget/bra liv är ju något långsökt - att göra det med ett ruttet
liv är ju rimligt normalt.

Hon har ju lanserat en bok som hon hoppas på att sälja, "Hur man löser spaningsmord". http://www.ostrasmaland.se/kultur-o-...forlosamordet/

Ska hon bli en kriminalförfattare eller möjligen en sosse-GW, som helt utan utbildning ska försöka göra sig till en kändis utan relevant utbildning? Hon har ju inte direkt löst något nytt sen hon låg med GM i Förlösamordet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in