2016-03-16, 13:13
Medlem
SkepticalHippos avatar
Kan alla bara sluta mata trollet?

De flesta kvinnor älskar sex och om vi inte gillade att "få något instoppat" så är det ju märkligt att marknaden för dildos är så pass stor. Om vi ansåg det obehagligt skulle vi ju inte göra det på oss själva då vi inte har en man i närheten.

Sedan finns det så klart sorgliga fall där en kvinna inte gillar sex på grund an någon missbildning i slidan, sjukdom, psykiska problem efter att ha blivit sexuellt utnyttjad eller helt enkelt har en man som är riktigt dålig i sängen. Det är tråkigt för dem. De kan inte sätta en mall för hur alla människor är utifrån sig själva.
Citera
2016-03-16, 13:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Kan alla bara sluta mata trollet?

De flesta kvinnor älskar sex och om vi inte gillade att "få något instoppat" så är det ju märkligt att marknaden för dildos är så pass stor. Om vi ansåg det obehagligt skulle vi ju inte göra det på oss själva då vi inte har en man i närheten.

Sedan finns det så klart sorgliga fall där en kvinna inte gillar sex på grund an någon missbildning i slidan, sjukdom, psykiska problem efter att ha blivit sexuellt utnyttjad eller helt enkelt har en man som är riktigt dålig i sängen. Det är tråkigt för dem. De kan inte sätta en mall för hur alla människor är utifrån sig själva.

Hej fulgubbe,

1) här är vetenskapliga bevis för att kvinnor inte penetrerar sig själva eller andra kvinnor,

Citat:
The relative unimportance of the vagina as a center of erotic stimu-lation is further attested by that relatively few females masturbate by making deep vaginal insertions (p. 161 Table 37). Fully 84 per cent of the females in the sample who had masturbated had depended chiefly on labial and clitoral stimulation. Although some 20 per cent had masturbated on occasion by inserting their fingers or other objects into the vagina, only a small portion had regularly used that technique. Moreover, the majority of those who had made insertions did so primarily for the sake of providing additional pressure on the introital ring of muscles , or to stimulate the anterior wall of the vagina at the base of the clitoris, and they had not made deeper insertions.

Citat:
In most of the homosexual relations had by females, there is no attempt at deep vaginal insertions (Table 130). Once again, the insetions that are made are usually confined to the introitus or intended to stimulated the anterior wall of the vagina att the base of the clitoris. Occasionally there are deeper insertions in order to reach the perineal nerves (p. 584). This restrictions of so much of the homosexual technique is especially significant because, as we have already noted, homosexual females have a better understanding of female genital anatomy.

2) så om det var skönt med vaginal penetration då skulle kvinnor penetrera sig själva vilket ni kan se att de inte gör.
Citera
2016-03-16, 14:40
Medlem
SkepticalHippos avatar
Jag trotsar min egen regel och svarar dig. Det är absolut sista gången så när du snart skriver "1) Blablabla 2) Jag är dum i huvudet och har en länk 3) Jag kan bara argumentera om jag punktar upp vad jag skriver" så kommer jag inte att svara. Du är för korkad.

Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Hej fulgubbe,

Jag är kvinna, dumjävel. Det är däremot inte du. Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev för ett tag sedan:

Citat:
2) Om man hade TV3 brukade det byta över till softcore porr runt 11 på kvällen. Det var vad jag brukade runka till.

Du är inte kvinna. Vi riktiga kvinnor runkar inte. Jag har en ganska tydlig bild av vilken typ av man du är och vad du tänder på.

Citat:
1) här är vetenskapliga bevis för att kvinnor inte penetrerar sig själva eller andra kvinnor,

Det står ingenting om att det inte är skönt, bara att det skönaste vid onani eller samkönat sex är klitorisstimulans. Kom med något nytt liksom. Det allra skönaste är dock klitorisstimulans under samlag med en man enligt mig, men alla kvinnor är olika.

Citat:
2) så om det var skönt med vaginal penetration då skulle kvinnor penetrera sig själva vilket ni kan se att de inte gör.

Det står till och med i din citerade text att de gör det

Hejdå.
Citera
2016-03-16, 15:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Jag är kvinna, dumjävel. Det är däremot inte du. Kommer du ihåg detta inlägg som du skrev för ett tag sedan:

Du är inte kvinna. Vi riktiga kvinnor runkar inte. Jag har en ganska tydlig bild av vilken typ av man du är och vad du tänder på.

Vad ska man annars säga?

Citat:
Det står ingenting om att det inte är skönt, bara att det skönaste vid onani eller samkönat sex är klitorisstimulans. Kom med något nytt liksom. Det allra skönaste är dock klitorisstimulans under samlag med en man enligt mig, men alla kvinnor är olika.

1) Så det måste stå nånstans för att du ska veta att man inte har någon känsel inuti?

Citat:
In most females the walls of the vagina are devoid of end organs of touch and are quite insensitive when they are gently stroked or lightly pressed. For most individuals the insensitivity extends to every part of the vagina. Among the women who were tested in our gynecologic sample, less than 14 per cent were at all conscious that they had been touched (Table 174). Most of those who did make some response had the sensitivity confined to certain points, in most cases on the upper (anterior) walls of the vagina just inside the vaginal entrance. The limited histologic studies of vaginal tissues confirm this experimental evidence that end organs of touch are in most cases lacking in the walls of the vagina, although some nerves have been found at spots in the vaginal walls of some individuals.

2) Att röra vid sig själv medan man blir påsatt är som att en man skulle runka medan han blir knullad av Ron Jeremy. Det metalt äckliga gör att det inte blir skönt.

Citat:
Det står till och med i din citerade text att de gör det

Nope,

Citat:
Fully 84 per cent of the females in the sample who had masturbated had depended chiefly on labial and clitoral stimulation. Although some 20 per cent had masturbated on occasion by inserting their fingers or other objects into the vagina, only a small portion had regularly used that technique. Moreover, the majority of those who had made insertions did so primarily for the sake of providing additional pressure on the introital ring of muscles , or to stimulate the anterior wall of the vagina at the base of the clitoris, and they had not made deeper insertions.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-16 kl. 15:31.
Citera
2016-03-16, 16:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Hej fulgubbe,

Dildos säljer ju rätt bra till kvinnliga kunder. De används privat, i porrfilmer, i amatörfilmer på nätet, du själv gör det i dina äckliga videos, på akutmottagningar kommer det emellanåt in kvinnor som stoppat upp dildos för långt o.s.v.

När kvinnor onanerar kallas det pulla, inte runka. Om du vore kvinna eller man med någon som helst koll borde du veta det. Runka betyder egentligen skaka eller föra fram och tillbaka. Således har man tidigare sagt "han runkade med huvudet" och "sumprunkare" som var beteckningen på yrkesmän som syresatte vattnet i fisksumpar genom att runka/vagga.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-16 kl. 16:33.
Citera
2016-03-16, 16:32
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Vad ska man annars säga?

1) Så det måste stå nånstans för att du ska veta att man inte har någon känsel inuti?

2) Att röra vid sig själv medan man blir påsatt är som att en man skulle runka medan han blir knullad av Ron Jeremy. Det metalt äckliga gör att det inte blir skönt.

Nope,
Kvinnor har ju känsel inuti men klitoris är mer känslig. Kan du någonting överhuvudtaget?

Saxat från rfsus hemsida
Citat:
Förgården

Mellan slidmynningen och slidkransen finns förgården. Området har många känselnerver vilket gör det till ett lustfyllt område för många kvinnor och det skönaste stället i slidan för stimulering. Men det kan också vara ett område som orsakar smärta för de kvinnor som drabbas av inflammation i förgården (vestibulit).

Den innersta delen av slidan

Den tredje och innersta delen av slidan har färre känselnerver än förgården. Men den gränsar mot urinröret, och svällkroppsvävnaden som sitter där kan ge sköna lustkänslor vid stimulering. Även stimulering längst in kring livmodertappen kan ge en skön känsla.
Citera
2016-03-16, 19:32
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Sluta ljug!

Jo, det stämmer att man kan behöva hjälp med att få ut något som stoppats in i vaginan eller anus.
En dildo låter lite för stort men en tampong, geishakula eller en liten vibrator är lätt att trycka in för långt.
Tamponger har som bekant ett snöre av en anledning :-o
Citera
2016-03-16, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Jo, det stämmer att man kan behöva hjälp med att få ut något som stoppats in i vaginan eller anus.
En dildo låter lite för stort men en tampong, geishakula eller en liten vibrator är lätt att trycka in för långt.
Tamponger har som bekant ett snöre av en anledning :-o

Låt gå för analen men vagina? Really?

En dildo är det miniformat då som trycks upp med ett relativt långt föremål. Fittan är väl cirka 15 cm djup.
Senast redigerad av Aktuellnutid 2016-03-16 kl. 19:52.
Citera
2016-03-16, 19:58
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Låt gå för analen men vagina? Really?

En dildo är det miniformat då som trycks upp med ett relativt långt föremål. Fittan är väl cirka 15 cm djup.

Det är halt och trångt, så det är jäkligt svårt att få tag om det som förts in.
Fråga random vaginainnehavare
Citera
2016-03-16, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är halt och trångt, så det är jäkligt svårt att få tag om det som förts in.
Fråga random vaginainnehavare
http://www.nimaab.se/shop/6273/art73/h8219/1178219-origpic-a975b9.png
finnes i alla välstorterade kök.

Lär bli svårt fråga det här, då det bara finns fulgubbar och vanliga män här. Fail

En dildo really? En dildo som alltså är betydligt mindre än fittan. Naaaj detta köper jag inte. Är Cineasten månne en mytoman?
Citera
2016-03-17, 01:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
http://www.nimaab.se/shop/6273/art73/h8219/1178219-origpic-a975b9.png
finnes i alla välstorterade kök.

Lär bli svårt fråga det här, då det bara finns fulgubbar och vanliga män här. Fail

En dildo really? En dildo som alltså är betydligt mindre än fittan. Naaaj detta köper jag inte. Är Cineasten månne en mytoman?

Googla "dildo stuck in vagina".
Citera
2016-03-17, 02:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Googla "dildo stuck in vagina".

Fick upp detta http://img2.teenhqsex.com/contents/videos_screenshots/13000/13881/305x172/2.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in