2015-01-02, 13:49
Medlem
Nu på nyår tänkte jag att det var en bra idé att festa till det rejält, tappade plånboken på stan pga lösa fickor och nu är det så att det var ett halvt piller i myntfickan. Ser inte direkt ut som någonting, typ en röd liten boll då den bara var halv, ganska gömd också. Vad borde jag göra? Vänta tills jag tar ut plånboken hos polisen? kollar dom igenom hela plånboken när dom får in den?
Citera
2015-01-02, 13:58
Medlem
smurflers avatar
Du kan självfallet inte ansvara för vad någon som lämnar in din plånbok lämnar i den. Att andra idioter vill knarka är ju inte ditt problem, eller hur?

Dessutom är risken antagligen rätt liten att polisen rotar igenom den, måste dock understryka att jag inte vet detta med säkerhet.
Citera
2015-01-02, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Du kan självfallet inte ansvara för vad någon som lämnar in din plånbok lämnar i den. Att andra idioter vill knarka är ju inte ditt problem, eller hur?

Dessutom är risken antagligen rätt liten att polisen rotar igenom den, måste dock understryka att jag inte vet detta med säkerhet.

Kan jag bara säga att den inte är min och den troligen hamnat där när jag tappat bort den?
Citera
2015-01-02, 14:09
Medlem
smurflers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khersix
Kan jag bara säga att den inte är min och den troligen hamnat där när jag tappat bort den?
Du har ingen aning om vad polisen snackar om. Inga teorier om vad som hänt osv.

Sedan får du väl hoppas på att det är någon ung festkille som lämnar in plånboken och inte Gertrud, 85...
Citera
2015-01-02, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfler
Du har ingen aning om vad polisen snackar om. Inga teorier om vad som hänt osv.

Sedan får du väl hoppas på att det är någon ung festkille som lämnar in plånboken och inte Gertrud, 85...

Var direkt utanför klubben mitt i kön. Trodde helt säkert på att den var stulen
Citera
2015-01-02, 14:36
Medlem
omfgs avatar
påstå gärna att det fattas ett antal kort/kontanter eller liknande också redan innan dom(mot förmodan) drar upp din halva E.

Sedan är de ju bara köra på de spåret, du har ingen aning vart din planbok har varit eller vad i helvete folk har lagt i den.

Lycka till!
Citera
2015-01-02, 18:19
Medlem
Parkours avatar
Du behöver inte oroa dig!
Gör som tidigare personer har skrivit. Ryck på axlarna och spela ovetande bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in