Citat:
Ursprungligen postat av
northpolesanta
Så sammanfattningsvis vill du legalisera en drog, tillåta många vapen, tror inte att det går att styra polisen med "policies" och i kontrast till det vill du ha en mindre stat. Jag tror som du, Donald Trump passar nog dig bättre.

Jag vill neka staten möjligheten att beröva mig min frihet utifrån fullständigt non-violent actions, som att använda droger t ex.
Stora polisorganisationer korrumperas lätt. Därför funkar inte policies.
Rätten att köpa och äga vapen är viktig för att försvara sitt liv och sin egendom. Vapen behövs för att försvara sig mot och störta korrupta regimer och institutioner.
Ärlig talat så är det pest eller kolera för mig. Jag kommer aldrig rösta på demokraterna då jag inte vill ha högre skatter, mer kontroll, och mindre rättigheter. Men samtidigt så tar det emot att rösta på Republikanerna när de börjar svamla om religion och anti-abortion. Det är här Donald Trump kommer in.
Han säger det han måste säga för att ens kunna bli vald som republikansk kandidat. Men ärlig talat, han är från NYC. Tror någon på riktigt att han är anti-gay, pro-life, etc? Självklart inte. Tvärtom så är han en mycket moderat/liberal republikan. Han är heller inte en karriärpolitiker och är inte rädd för massmedia. Trump är en fucking winner. Det han gör är att vinna. Han vinner hela tiden. Han har en frisk syn på USAs ekonomiska utmaningar. Trump är även den politiker i det Republikanska partiet med bäst politik för mellanöstern. Han, före någon politiker i USA, sa 2004 att the Iraqi war var ett misstag. Han var även den enda politiker smart nog att inse att Irak och Iran var två motpoler till varandra, och att vi nu måste oroa oss för Iran eftersom vi krosat Irak. Trump, my nigga.