2025-03-19, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaerringbenzo
Kan du PMa mig den? 🤌🏻😀

Kolla under nya ämne, så många riktigt sjuka nya ämne kan det omöjligt finnas..
Citera
2025-04-22, 17:17
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Han är ju på forumet i detta nu och har startat minst en riktigt sjuk tråd det senaste dygnet..

kan du länka tråden, nu har det ju gått en månad sen du skrev detta?
Citera
2025-04-22, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyPriest
kan du länka tråden, nu har det ju gått en månad sen du skrev detta?

Och du tror att jag har kvar den haha
Citera
2025-04-22, 18:19
Medlem
CrazyPriests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Och du tror att jag har kvar den haha

nä kanske inte. Men vet du vad tråden hette, är nicke nyfiken på detta :P ?
Citera
2025-08-11, 09:55
Medlem
Vilket forum använder han sig av? Han uppdaterar inte Kiwifarms längre.
Citera
2025-10-04, 18:52
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Hur går det med denna moderat sympatiske youtuber? Jag behöver honom i mitt liv för att känna mig redig.
Senast redigerad av Trevligt.konto 2025-10-04 kl. 18:55.
Citera
2025-10-16, 20:53
Avstängd
Matadhamsters avatar
Det här är en användare man brukar tänka inte kommer bli jättegammal. Sedan dyker det upp användare eller trådar som låter lite som personen när man tror vederbörande är mer eller mindre död.
Citera
2025-10-16, 22:25
Medlem
Oj har denna tråd vaknat till liv igen?
Trodde han va död, skakade galler eller hade blivit lobotomerad och ändrat livsstil by now
Citera
2025-10-30, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepanic
Oj har denna tråd vaknat till liv igen?
Trodde han va död, skakade galler eller hade blivit lobotomerad och ändrat livsstil by now
Inlägg #1244, så förekom det en info som han postade tydligen i en annan forum om hans cancer. Jag vet inte om det har varit tyst om honom sedan dess. Men om man skall tro på hans post om cancern, så är det kanske därför han inte varit aktiv.

Denna person minns jag gott och väl. Jag tror jag läste en av hans första trådar. Då verkade han mest som ett troll. Egentligen verkade ha en vis potential, men höll på och tramsa här. Han hade sitt intresse med musik och hävdade att han störde grannarna med flit. Och misslyckades på att ragga på krogarna.

Att det gick såhär långt, känns bara sorgligt. Eftersom jag tyckte att han ändå hade potential i början. Men det är aldrig försent att ändra sig! Synd bara att hans namn finns med överallt, speciellt på Flashback.

Om han verkligen har cancer, så är det klart sorgligt. Men är det som så att han mår dåligt under alla dessa år, så hoppas jag att han mår bättre vid nästa liv.

Jag tror också mobbningen och utanförskapet på nätet och kanske privat livet tog knäcken på honom. Allt började kanske som troll, men sedan gick det allt mer och mer ur balans och speciellt när hans namn kom ut.
Citera
2025-10-30, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Inlägg #1244, så förekom det en info som han postade tydligen i en annan forum om hans cancer. Jag vet inte om det har varit tyst om honom sedan dess. Men om man skall tro på hans post om cancern, så är det kanske därför han inte varit aktiv.

Denna person minns jag gott och väl. Jag tror jag läste en av hans första trådar. Då verkade han mest som ett troll. Egentligen verkade ha en vis potential, men höll på och tramsa här. Han hade sitt intresse med musik och hävdade att han störde grannarna med flit. Och misslyckades på att ragga på krogarna.

Att det gick såhär långt, känns bara sorgligt. Eftersom jag tyckte att han ändå hade potential i början. Men det är aldrig försent att ändra sig! Synd bara att hans namn finns med överallt, speciellt på Flashback.

Om han verkligen har cancer, så är det klart sorgligt. Men är det som så att han mår dåligt under alla dessa år, så hoppas jag att han mår bättre vid nästa liv.

Jag tror också mobbningen och utanförskapet på nätet och kanske privat livet tog knäcken på honom. Allt började kanske som troll, men sedan gick det allt mer och mer ur balans och speciellt när hans namn kom ut.

Inte ett dugg synd att hans namn finns på Flashback - som man bäddar får man ligga.
Efter allt han utsatt SÅ MÅNGA UNGA KVINNOR för så låter allt du skriver som karma well played.
Good riddance
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in