Citat:

Ursprungligen postat av 
Purplepanic

Oj har denna tråd vaknat till liv igen?
Trodde han va död, skakade galler eller hade blivit lobotomerad och ändrat livsstil by now

Inlägg #1244, så förekom det en info som han postade tydligen i en annan forum om hans cancer. Jag vet inte om det har varit tyst om honom sedan dess. Men om man skall tro på hans post om cancern, så är det kanske därför han inte varit aktiv.
Denna person minns jag gott och väl. Jag tror jag läste en av hans första trådar. Då verkade han mest som ett troll. Egentligen verkade ha en vis potential, men höll på och tramsa här. Han hade sitt intresse med musik och hävdade att han störde grannarna med flit. Och misslyckades på att ragga på krogarna.
Att det gick såhär långt, känns bara sorgligt. Eftersom jag tyckte att han ändå hade potential i början. Men det är aldrig försent att ändra sig! Synd bara att hans namn finns med överallt, speciellt på Flashback.
Om han verkligen har cancer, så är det klart sorgligt. Men är det som så att han mår dåligt under alla dessa år, så hoppas jag att han mår bättre vid nästa liv. 
Jag tror också mobbningen och utanförskapet på nätet och kanske privat livet tog knäcken på honom. Allt började kanske som troll, men sedan gick det allt mer och mer ur balans och speciellt när hans namn kom ut.