Citat:
Ursprungligen postat av
Lewis-Black
Jag gissar på att du missade förra valet? Hela Obamas kampanj byggde i princip på Romneys primärval.
Han blev karaktärsmördad innan han ens började sin kampanj om presidentskapet tackvare den freakshow som var GOPs primärval. Trump kommer kan komma göra enorm skada om han blir långvarig. Av den enkla anledningen vill gop bli av med han så snabbt som möjligt. Demokraterna skakar bara på huvudet och tror att det är för bra för att vara sant.
Lycka till att vinna presidentvalet utan en stor del av latinos röster. Trump är inte så populär blan dlatinos av uppenbara anledningar.
Du är kul du. Jag tror inte att du själv vet vad du försöker säga. Menar du att de andra kandidaterna blottare Romneys svagheter medan Obama kampanjen lät bli? Jag tycker att Obama kampanjen mot Romney var rätt bra.
Så demokraterna har vunnit två val ganska enkelt mot en viss typ av kandidat. Sunt förnuft borde säga att demokraterna föredrar en motkandidat de vet att de kommer vinna mot. Men inte enligt dig?
Självklart vinner man utan stort latino stöd. Vita väljare är mycket mer lättrörliga vilket Reagan och Perot visat oss.
Du har inte ens den blekaste aning om 1) hur stor andel mexikanska väljare är 2) vilka stater de finns i och vilka stater som är swing staten.
Du är, om inte ett troll, så en pajas.