2011-02-21, 23:07
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suckstobeyou
men tror ni hon horade runt även när hon var tillsammans med A-teens fjanten och bodde med honom i LA? jobbade han ens under den tiden där?

Han sålde säkert röv han också. Räcker ju med att titta på honom.
Citera
2011-02-21, 23:20
Medlem
PeteDandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Han sålde säkert röv han också. Räcker ju med att titta på honom.

Bakvägen är den bästa vägen.
Citera
2011-02-21, 23:48
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montybrogan
Touché. Dock skulle jag personligen hävda att det är större spridning på Caves/Nikki; där det inte sällan finns öfvretjejer (oftast yngre och därmed mer lättimponerade) med i bilden.

Känner otaliga tjejer i min bekantskapskrets (inte minst min nuvarande flickvän) som i yngre år krökat på Caves och sedan hängt med på efterfest på yachter tillhörande allt från Puff Daddy (som han hette då) till Paul Allen till diverse pakistanskt vapenhandlarpack. De flesta (dock ej alla) hade dock omdömet att hålla det till oskyldigare umgängesformer.

Visst, vi säger så
Citera
2011-04-03, 22:08
Medlem
Hamsterbolls avatar
Natacha skrev ett argt inlägg i bloggen om en porrfilm som ligger ute med en tjej som liknar henne och som någon kille hävdar är hon. Vet någon vart man kan se filmen? Hon vägrar länka eller ens länka till killen som hängt ut henne.

Här är inlägget: http://natachapeyre.nu/2011/04/03/idiot/

"Den här bloggen har lagt upp bilder som ska föreställa frekvenser ur en porrfilm.
Han påstår att det är jag på bilderna, vilket är lite kul för det är jävligt likt." skriver hon bland annat.
Citera
2011-04-03, 23:06
Medlem
Då har jag kollat in hennes blogg för första gången.
Hur försörjer hon sig?
Och om hon nu har ett riktigt jobb, när jobbar hon?
De få inlägg jag läst handlar mest om shopping, div. nöjen, luncher med vänner, party och bakfyllor.
Skulle vara kul att veta vad hon verkligen håller på med "over there".
Ett 9-5 jobb har hon definitivt inte med den livsstilen.
Citera
2011-05-07, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemoster
Då har jag kollat in hennes blogg för första gången.
Hur försörjer hon sig?
Och om hon nu har ett riktigt jobb, när jobbar hon?
De få inlägg jag läst handlar mest om shopping, div. nöjen, luncher med vänner, party och bakfyllor.
Skulle vara kul att veta vad hon verkligen håller på med "over there".
Ett 9-5 jobb har hon definitivt inte med den livsstilen.

Snacka om liten bortskämd utseendefixerad latmask.....

Allt hennes blogg går ut på är att visa hur mycket hon festar, vart fan kommer alla pengar ifrån?

Den där livsstilen kostar kosing.

Hon kommer att åldras i förtid med sitt stora intag av alkohol, alla "eventuella" droger (hur orkar man annars festa så hårt och så ofta, läs hennes blogg), lägg till sömnbehovet men hon kanske sover lite på dagarna.

Hon kommer att se ut som ett rynkigt russin när hon är 35.

Och vara helt slutkörd som en gammal bil när hon är 45....................

Och oj vad "jantejag" är avundsjuk
Senast redigerad av Snakehunter 2011-05-07 kl. 01:20.
Citera
2011-05-07, 03:47
Medlem
Som några är inne på så får man okej betalt för att hänga med prinsar och annat löst folk på yachter.
Om man ska stanna längre så får man naturligtvis erbjuda mer. Hur mycket man får numera vet jag inte men då tror jag dom gjorde ca 50 000 kr för en veckas drinkandes. Med låg dollarkurs är det möjligt att pengen blir den samma idag. Det är inget bra att som hora ta betalt i dollars just nu.

Brudar som gör detta? Valfri Slitzbrud och andra silikonvåp som ni känner till.
Citera
2011-05-28, 12:49
Medlem
Tycker det ska redas ut vad människan jobbar med egentligen. Hon köper svindyra väskor, smycken och lever lyxliv som en superstar.. hur finansierar hon allt?! Hon verkar väldigt förnärmad när folk frågar hur hon tjänar sina pengar.. Ingen som känner henne som vet?
Citera
2011-05-28, 15:52
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eileme.eileme
Tycker det ska redas ut vad människan jobbar med egentligen. Hon köper svindyra väskor, smycken och lever lyxliv som en superstar.. hur finansierar hon allt?! Hon verkar väldigt förnärmad när folk frågar hur hon tjänar sina pengar.. Ingen som känner henne som vet?

Det är ständiga fester på stora mansions, lyxresor, privatjets, yachter, shopping av märkesväskor osv osv.
Männen bakom kalaset kallas för "vänner" och deras identitet mörkas så gott som alltid, i de fall de nu överhuvudtaget syns på bild.

Kan inte vara något annat än eskortverksamhet.

Jäkligt beklagligt att Natacha lurar de naiva småtjejerna på sin blogg, genom att försöka inbilla dem något annat.

Nu är hon i Paris med. Hon skrev nåt om att hon är där med en "kille som skämmer bort henne" (detta tycks hon nu ha tagit bort) samtidigt som hon postar upp bilder på en nyinköpt Chanel väska och Louboutin skor.
För att bemöta kritiken syns mannen/kunden/sugar daddyn för en gångs skull på bild, men givetvis ändå oidentifierbar eftersom han bär solglasögon och har halva ansiktet dolt bakom kameran.
http://natachapeyre.nu/2011/05/27/nu-ar-jag-i-paris/

Det är flera som skrivit kritiskt på bloggen nu och ifrågasatt henne men dessa kommentarer tar hon såklart bort på en gång.

Märkligt att snask-media tiger still men bimbosar brukar ju skyddas av någon anledning.
Citera
2011-05-28, 16:26
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
För att bemöta kritiken syns mannen/kunden/sugar daddyn för en gångs skull på bild, men givetvis ändå oidentifierbar eftersom han bär solglasögon och har halva ansiktet dolt bakom kameran.
http://natachapeyre.nu/2011/05/27/nu-ar-jag-i-paris/

Åldersmässigt skulle han ju kunna var far till henne.

Hans kreditkort går väl varmt nu när hon ska ha valuta för sin missade sömn.
Citera
2011-05-28, 16:28
Medlem
VonGlides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
en ganska stor skillnad mellan linda och natacha är ju att natacha är snygg..det är inte linda

förresten, är det så att natacha är mor till bingo rimérs dotter?

Nej. Du syftar på Nova Rimér - Novas mamma är en annan modell som bingo haft ett längre förhållande med. Minns dock inte vad hon heter. Men satans snygg är hon!

Mvh/ VG
Citera
2011-05-28, 16:44
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Åldersmässigt skulle han ju kunna var far till henne.

Hans kreditkort går väl varmt nu när hon ska ha valuta för sin missade sömn.

Ja, han ser ut att vara betydligt äldre, föga förvånande.

Inte heller, av det lilla man kan se, liknar han Jude Law heller, vilket Natacha vill få det till.

Ikväll blir det middag, fest och imorgon SPA hela dagen.
Jag vet att ni undrar vem jag är här med, kan inte avslöja det ännu.
Men det är en kille japp, och vi har skitkul tillsammans och han påminner lite om Jude Law, haha!!
Det är det ända jag kan säga just nu.

http://natachapeyre.nu/2011/05/26/turist-runda/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in