Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-29, 17:10
  #1
Medlem
Efter 30min intag på mina doxyferm fick ja kraftig yrsel att jag inte kunde stå upp,typ svimfärdig.
Fick panik och trodde på allergi chock men har inga andra symtom än yrsel och lite blodtrycksfall .
Nu har det gått 1 timme och känner fortfarande kraftig yrsel och huvudvärk .

Äter dock dåligt , tar alltid doxyferm på tom mage på morgonen , nästa dos på eftermiddagen
Och sen äter jag inte mat först på kvällen .
Så undrar om de kan vara att kroppen tycker de blir för starkt?
Citera
2014-12-29, 17:23
  #2
Medlem
Dom ska väl tas i samband med mat?
Citera
2014-12-29, 18:13
  #3
Medlem
Brokenbacks avatar
Doxyferm ska tas i samband med måltid för att minska biverkningar från magen. Jag kan tänka mig att din yrsel du känner är illamående skapat av tabletten.
Citera
2014-12-29, 18:17
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superduper81
Efter 30min intag på mina doxyferm fick ja kraftig yrsel att jag inte kunde stå upp,typ svimfärdig.
Fick panik och trodde på allergi chock men har inga andra symtom än yrsel och lite blodtrycksfall .
Nu har det gått 1 timme och känner fortfarande kraftig yrsel och huvudvärk .

Äter dock dåligt , tar alltid doxyferm på tom mage på morgonen , nästa dos på eftermiddagen
Och sen äter jag inte mat först på kvällen .
Så undrar om de kan vara att kroppen tycker de blir för starkt?

Har gått en längre behandling med doxy och jag känner igen det där allt för väl. Man får härda ut, den gör sitt jobb bra dom flesta gånger

Om dina symptom blir riktigt jobbiga tycker jag dock du ska kolla upp det på närmaste vc / lättakut. gäller även om du får buksmärtor, kolla att värden är bra osv.
Citera
2015-07-03, 08:17
  #5
Medlem
Tar nu tre veckor mot prostatit ,jo med mat.
Finns folk som tar det åratal mot akne.
Annars gå till läkaren!
Citera
2015-07-04, 05:05
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ginfaxi
Har gått en längre behandling med doxy och jag känner igen det där allt för väl. Man får härda ut, den gör sitt jobb bra dom flesta gånger

Om dina symptom blir riktigt jobbiga tycker jag dock du ska kolla upp det på närmaste vc / lättakut. gäller även om du får buksmärtor, kolla att värden är bra osv.

Jo lite yrsel och tryck i huvudet känns vid.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback