2014-12-30, 10:13
Medlem
Det finns ju andra hål att ha sex i om du vill ha sex endå.
Citera
2014-12-30, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Det finns ju andra hål att ha sex i om du vill ha sex endå.

Inte undra på att könssjukdomar sprids när dagens kvinnor inte ens kan hålla sig ett par dagar och fixa till sina drypande underliv. Hur svårt kan det vara att låta bli att ha sex i någon vecka eller två?
Citera
2014-12-31, 01:31
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Kollade hos gyn. Jag har inga könssjukdomar men råkat ut för svamp. Hon sa att de bör gå över inom en vecka om jag fortsätter smörja.

Hon sa också att det INTE smittar men att killen kan få små knappt synliga prickar som lär gå över inom en dag bara som en reaktion på svampen.

Har dock redan slutat klia och få konstiga flytningar. Och det svider inte eller nått. Dock luktar mitt underliv konstigt. Typ brännt gummi. Men kanske är för svampen håller på dö ut?

Brukar smörja med salvan efter toabesök eftersom jag torkar av krämen då jag kissat.
Citera
2014-12-31, 01:54
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaeYeonGoo
Kollade hos gyn. Jag har inga könssjukdomar men råkat ut för svamp. Hon sa att de bör gå över inom en vecka om jag fortsätter smörja.

Hon sa också att det INTE smittar men att killen kan få små knappt synliga prickar som lär gå över inom en dag bara som en reaktion på svampen.

Har dock redan slutat klia och få konstiga flytningar. Och det svider inte eller nått. Dock luktar mitt underliv konstigt. Typ brännt gummi. Men kanske är för svampen håller på dö ut?

Brukar smörja med salvan efter toabesök eftersom jag torkar av krämen då jag kissat.

Smörj bara morgon och kväll (en gång imellan om du vill), det räcker. Annars överdoserar du och du kan göra svampen mindre känslig för läkemedlet.
Citera
2014-12-31, 03:38
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Oh okey!

Är det salvan som luktar konstigt eller är det svampen som dör?
Citera
2015-01-02, 02:58
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Ingen som vet?

PH-balansen kan vara rubbad. Eftersom du tagit diflucan skulle jag sluta med canesten om jag var du.

Det tar någon vecka till för kroppen att återhämta sig.
Citera
2015-01-02, 13:42
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Vågar inte sluta imed att klådan inte försvunnit helt eller om det skulle bli värre

Någon som vet hur sexlusten påverkas? Alla säger att det ska vara obehagligt och att man tappar lusten...Jag känner mig dock mer sexvillig än vanligt. :s

Hur vet man när svampen är väck?
Citera
2015-01-02, 17:40
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Gyn rekomenderade att ta ett uppehåll med salvan eftersom den är uttorkande och köra med barnolja nån dag.

Har duschat och tvättat med endast vatten och sedan tog jag barnolja...och har inte märkt att det kliar direkt eller känns konstigt på något sätt så det kanske går bra
Citera
2015-01-02, 17:42
Medlem
Brokenbacks avatar
Citat:
Gyn rekomenderade att ta ett uppehåll med salvan eftersom den är uttorkande och köra med barnolja nån dag.

Har duschat och tvättat med endast vatten och sedan tog jag barnolja...och har inte märkt att det kliar direkt eller känns konstigt på något sätt så det kanske går bra

Jo, vad har jag sagt några dagar nu....
Citera
2015-03-04, 00:34
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Har fått detta problemet 3 gånger nu sen jag skrev inlägget.....varför får jag det? Tror det uppkommer varje gång jag har haft sex med mitt nuvarande ''haff''...
Citera
2015-03-04, 01:00
Medlem
slaskpacks avatar
Citat:
Har fått detta problemet 3 gånger nu sen jag skrev inlägget.....varför får jag det? Tror det uppkommer varje gång jag har haft sex med mitt nuvarande ''haff''...

Det kan faktiskt vara så illa att du är överkänslig mot killens sperma. Testa med kondom ett tag och se om det blir bättre.

Om du är rädd för klåda och flytningar så är ett bra knep att doppa en tampong i fil eller youghurt och sätta in över natten. Skonsamt och helt luktfri. Funkar otroligt bra!
Citera
2015-03-04, 01:38
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Det kan det säkert vara....Men har aldrig haft dessa besvär innan?? Minskar detta chansen att bli gravid med hans spermier? Brukade bli otroligt svullen och det brukade svida otroligt att kissa efter han kommit i mig nästan så jag började grina. Det har blivit bättre nu dock...kanske jag ''vänjt'' mig? Men svamp problemet...Jag börjar må riktigt dåligt av att jag får problemet mer än vad som är vanligt..Det kliar ju som fan ochi inte är det mysigt att nästan kissa ut en kesoblandning..Fy usch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in