2014-12-27, 02:15
Medlem
Hejsan igen!

Det är så att en nattklubb i London har skrivit till mig.

Dem skrev "I blieve you have a DJ enquiry... please sent me your cv"

Så frågan är, behöver man verkligen skriva ett cv? Och om man måste göra det, hur gör man det?

Tacksam för svar!

--Admin eller mod får ändra placering för visste inte vart jag skulle placera tråden --
Citera
2014-12-27, 07:16
Medlem
Hahaha. Fattar du inte?

Hur kan du skicka ett cv om du gör musik? Skicka ljud som du skapar? När du dj:ar
Citera
2014-12-27, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQTest
Hahaha. Fattar du inte?

Hur kan du skicka ett cv om du gör musik? Skicka ljud som du skapar? När du dj:ar
Jadu.. Dem trodde att jag ville ha jobb hos dem alltså att jag skulle bli anställd där men skrev att jag ville bara göra "en gångs" spelning där så skickade några låtar ^^
Citera
2014-12-27, 09:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zzdroz
Jadu.. Dem trodde att jag ville ha jobb hos dem alltså att jag skulle bli anställd där men skrev att jag ville bara göra "en gångs" spelning där så skickade några låtar ^^
Dom vill väl veta var du spelat innan, hur länge ofta osv så dom inte bjuder in nån nybörjare. :-D
Citera
2014-12-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smakabanan
Dom vill väl veta var du spelat innan, hur länge ofta osv så dom inte bjuder in nån nybörjare. :-D
Aha Men har dock aldrig spelat live förut xD
Citera
2014-12-27, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smakabanan
Btw off the tropic.

Om man har fått mail ifrån någon som utger sig att vara Avicii. Kan man anmäla detta? För Avicii är ändå ett varumärke?
Citera
2014-12-28, 02:42
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Jävla stolpskott, det är klart att du behöver "skriva" ett CV. Du behöver ju inte skriva att du gått i svensk skola och att du jobbat på posten, det dom är intresserade av är ju just CV:et som behandlar det du är förväntad att leverera på nattklubben eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in