Citat:
Ursprungligen postat av
Fulgrogg
Ner med drinkarna grabbar, här har vi en karl med koll på allt!
Jag har noll koll på t ex slovenska ligan men jag tar för givet att deras fans är bra mycket mer
hängivna än de svenska motparterna. Utan att bara slåss far sakens skull och bröla AIK dvs.
Du har noll koll på det mesta verkar det som. Den slovenska supporterscenen är varken bättre eller mer hängiven än den svenska.
Citat:
Visst, att jag råkade nämna England som exempel var ett fel av mig, men faktum kvarstår. Vi svenskar kan inte heja på "våra" lag som dom gör utomlands.
Nähä, är det något medfött som gör oss oförmögna till det menar du?

Du får gärna utveckla dina smått enfaldiga tankar.
Citat:
För övrigt så kör alltid Anfieldpubliken YNWA, och öser på efter det. Är det mitt fel att resterande lag inte har historia/tradition nog för att göra något liknande?
Fast det är ju exakt tvärtom, efter YNWA är man helt knäpptysta.
Citat:
Klart som fan att en random säger att låtsasdanskarna sjunger bättre/högre än folk på Anfield. Betyder det att det är sant, eller fick han sitt första jobb på en relativt stor match?
"Låtsasdanskarna", du hymlar verkligen inte med att du inte direkt är någon intellektuell gigant.

Och jag förstår inte vad kommentatorn skulle få ut av att ljuga om att stämningen var bättre vid MFF:s hymn.