Angående det här med ufon, Nån som vart med om händelser? Jag ska nedan berätta om en sak jag och en vänn varit med om i tidiga dagar
Vi var runt 16 år och satt nere vid en kaj, ödebellagd kaj och tjyvfiskade kräftor, Vi hade en mycket ljustark ficklampa med oss som vi satte rakt upp i ett spendrups klargrönt parasoll. Och timmarna gick och gick och vi hade ficklampan kvar riktat rakt upp i parasollet. När klockan börja närma sej runt 2 började vi se som små ljusprickar på himlen ovanför oss (himmlen var helt klar) som kom närmare och närmare, vi satt i kanske 20 minuter och såg saken komma emot oss närmare och närmare, efter ett tag kom den himla nära och man kunde tyda att det fanns mer små ljuspunkter på den än dom omkring 10 stora vi såg först. Vi var nu himla skrämda och kunde inte komma ifrån kajen som ligger 5 mil ut i ingenstans. Vi var helt sckräckslagna och st'ngde av ficklampan, Saken stanna över oss kanske 1 min efter vi släckt lampan, sedan försvann det bara spårlöst och mitt hjärta slog i 200 tills vi sedan diskuterade händelsen, men kunde inte komma på nån vettig förklaring till vad det kan ha vart
ursäkta mina stavelser osv, Fokusera er så går det läsa