2014-12-22, 15:32
Medlem
Hej. Jag har hittat en handcreme som jag verkligen älskar, Desivon handcreme. Den är tjock och torkar in i huden jätte snabbt. Händerna känns mycket bättre bara efter att man smörjt in 1 gång.
Dock så verkar det som att de slutat sälja denna eftersom jag inte lyckats hitta den någonstans.
Har ni tips på handcremer som är lika bra med de egenskaper som jag nyss beskrev. Har testar så mycket olika handcremer som varit dåliga så känner inte för att köpa hem en massa och testa. Bättre att få tips istället om vad som är bra, så man vet vad man ska köpa

Tack!
Citera
2014-12-22, 16:04
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Den nya handkrämen på apoteket. Grön tub, heter Försvarets Handsalva.
Citera
2014-12-22, 16:18
Medlem
franges avatar
Den blå tuben Helosan har fungerat hur bra som helst för mig i alla år, kostar en femtiolapp på Ica och räcker länge.
Citera
2014-12-23, 18:16
Medlem
lithionits avatar
har handeksem och det bästa jag använt är ccs vårdande handkräm, funkar toppen även vid handeksem kan tänka mig att det fungerar finfint om man är helt eksemfri. dessutom parfymfri.
Citera
2014-12-29, 19:58
Medlem
Jag använder Body Shops handkräm. Den med doft av almond (kommer ej på svenska ordet) är super. Fet, torkar in snabbt och har inte jättemycket doft.
Citera
2014-12-29, 20:16
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apuu
Jag använder Body Shops handkräm. Den med doft av almond (kommer ej på svenska ordet) är super. Fet, torkar in snabbt och har inte jättemycket doft.

Mandel
Citera
2014-12-29, 22:19
Medlem
caraphernelias avatar
Burt's bees handkräm tycker jag fungerar utmärkt. Möjligt att det tar lite tid att torka in, men inget överdrivet. Doftar gott av honung dessutom och är 99.6% helt naturlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in