2014-12-21, 20:55
Medlem
iPhone43s avatar
Hej, var inne i ''C:\'' och hittade en skum mapp som bara hette en massa olika siffror och bokstäver, tex 17fb7f654ff7326c234233b, iaf, den hade ett lås på sig så öppnade jag den och kom in, väl där inne finns det ungefär 20 st mappar som heter allt från 1025-3082 + graphics, dem kan jag inte komma in i då jag '' för tillfället saknar rättigheterna till det'' jag trycker på öppna ändå, men nekas. Under dessa mappar finns det lite .exe filer BMP-filer, XML-dokument, programtillägg och lite setups. Jag undrar lite om någon vet vad detta är?

Jag ber också om ursäkt till mod ifall tråden ligger helt åt skogen fel.
Citera
2014-12-21, 20:58
Medlem
poolos avatar
Om du högerklickar på mappen och kollar security, vem (vilka) är det som har åtkomst till mapparna du inte kommer åt?
Citera
2014-12-21, 21:04
Medlem
iPhone43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poolo
Om du högerklickar på mappen och kollar security, vem (vilka) är det som har åtkomst till mapparna du inte kommer åt?

Skriver av lite här från fönstret

Grupp- eller användarnamn:
SYSTEM
Administratörer

Behörigheter för admninistratörer/SYSTEM
Det enda som är i-bockat här är ''särskilda behörigheter för ''tillåt''. Inget av de andra är varken på ''tillåt'' eller ''neka''. Det är dessutom grått och går inte att klicka någonstans här, testade att låsa upp filerna med lockhunter utan vidare lycka.
Citera
2014-12-21, 21:07
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Det är temporära mappar från en uppdatering. Normalt ska dessa försvinna vid reboot, men ibland blir de kvar.
Citera
2014-12-21, 21:09
Medlem
iPhone43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hfuhruhurr
Det är temporära mappar från en uppdatering. Normalt ska dessa försvinna vid reboot, men ibland blir de kvar.

Aha, okej, tack så mycket för hjälpen!
Citera
2014-12-22, 07:46
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Har du kört en diskrensning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem