2014-12-21, 16:47
Medlem
Hej!

Jag vart halvt tvingad att lägga in mig på psyk. Det gick bra de första 2 dagarna, tänkte inte så mycket. Men idag så frågade om jag kunde få lite Atarax mot ångesten. Då sa hon att du kan få Theralen eller något som jag fick IGÅR. Jag har inte fått någon jävla medicin. Men hon sa att det var slutdisskuterat. Så bad nu att få åka hem. Lixom vad kan de ljuga om nästa gång? att jag är psykotisk? ska nu får träffa en läkare kl 6. Hoppas jag får åka hem annars kommer jag rymma på rökpausen.

Har ni upplevt något liknande. Har ni tips på vad jag ska säga till dom så att jag får åka hem?
Citera
2014-12-21, 16:51
Medlem
Hamsterbolls avatar
Beror väl på varför du blev inlagd, så varför blev du det? Är du sjuk?
Citera
2014-12-21, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Beror väl på varför du blev inlagd, så varför blev du det? Är du sjuk?

Depression
Citera
2014-12-21, 17:06
Medlem
Sebzors avatar
Du är en sjuk person. Självklart ska du stanna på psyket.
Citera
2014-12-21, 17:15
Medlem
Russinvodkas avatar
Måste finnas nån anledning till du blivigt "tvångstagen"? Känn efter själv vad tycker klarar du gå hem , gå hem! Kan väll inte bli mycket värre än så?
Citera
2014-12-21, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinvodka
Måste finnas nån anledning till du blivigt "tvångstagen"? Känn efter själv vad tycker klarar du gå hem , gå hem! Kan väll inte bli mycket värre än så?

Anledningen var att jag kanske filosoferade för mycket om livet och universum. Sa att vi människor värderar mänskligheten och livet för mycket och att våra liv inte har en minsta betydelse. Alltså inte på ett psykotiskt viss utan mer på ett "aspie" och depremerande sätt. Man måste träffa en läkare som ska göra en bedömning om jag ska få gå hem eller inte.
Senast redigerad av InSovjetRussia 2014-12-21 kl. 17:21.
Citera
2014-12-21, 17:54
Medlem
Men vänta nu,du KAN INTE få Atarax mot ångesten? Vad fan är det här,aldrig varit med om något liknande
Citera
2014-12-21, 20:37
Medlem
Nu säger de att jag kan få det. Men vill nu bara hem. De hotade med att konvertera till tvång. Så man kan skäga att det är indirekt tvång. När jag blev inlaggd var det ockå tvång på ett sätt. Om jag kommer ut ska jag aldrig komma tillbaka. Dör fan hellre. Får inte ens gå ut nu med skötarna. Kanske kan fått en nattsköttare att ändra sig. Men vad kommer de göra om man rymmer fast man inte är tvångsintagen
Citera
2014-12-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InSovjetRussia
Nu säger de att jag kan få det. Men vill nu bara hem. De hotade med att konvertera till tvång. Så man kan skäga att det är indirekt tvång. När jag blev inlaggd var det ockå tvång på ett sätt. Om jag kommer ut ska jag aldrig komma tillbaka. Dör fan hellre. Får inte ens gå ut nu med skötarna. Kanske kan fått en nattsköttare att ändra sig. Men vad kommer de göra om man rymmer fast man inte är tvångsintagen
Om du inte är tvångsintagen,skriv ut dig?
Citera
2014-12-22, 16:00
Medlem
nonameds avatar
Klart du ska få atarax. Det är den mildaste och bästa ångedeppen enligt mig. Är lika skadligt som en huvudverks-tablett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in