2010-03-07, 22:23
Medlem
Etis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StevenEven
Men jag har sparat i både vanlig save, autosave, och quicksave.
Grejen är den att varje gång jag trycker på Load på introsidan, så kraschar hela spelet. Stängs ner totalt.

I så fall är jag inte säker på vad du ska göra. Testa att starta ett nytt spel och spara. Sen kan du ju se om det går att ladda istället. Minns tyvärr inte hur jag själv gjorde när mitt spel blev korrupt...
Citera
2010-03-07, 23:55
Medlem
The Crashs avatar
Då var man klar med Thieves Guild questet Ska göra Mages Guild för första gången nu.
Citera
2010-03-08, 14:43
Medlem
Randomdude34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Då var man klar med Thieves Guild questet Ska göra Mages Guild för första gången nu.

Thieves guild och brotherhood är roligast imo med allt smygande men mage guild har sina intressanta stunder
Citera
2010-03-08, 15:44
Medlem
Känns som att Paralyseringsstaven i mage guild är den bästa att välja när man får göra en egen. Mycket användning för det indeed.

Att skaffa recommendations från alla guilds är nog jobbigast imo, men väl värt!

Någon som hittat några intressanta Easter Eggs då?
Citera
2010-03-10, 15:02
Medlem
Behöver man ha gjort något innan man kan göra knights of the nine questen? Tänkte starta en ny save på detta spel som jag inte spelat på ett par år.
Citera
2010-03-10, 16:27
Medlem
Persones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Behöver man ha gjort något innan man kan göra knights of the nine questen? Tänkte starta en ny save på detta spel som jag inte spelat på ett par år.
Njae. Kanske inte. Tror vissa fiender kan vara jävligt jobbiga om du inte har vissa skills.
Började spela igen nyligen jag med. Efter att blivit kraftigt besviken på Dragon Age.
Aaaah frihet liksom
Citera
2010-03-10, 16:28
Medlem
Nu har jag installerat det här spelet igen, tillsammans med knight of the nine och shivering isles, ska modda det med OOO och lite annat sen.

har lirat som typ lönnmördare förut med light armor och pilbåge, drog igenom Dark brotherhood och theifs guild quest + några random och inte mycket mer.

Vad borde jag lira som nu, krigare eller trollkarl?
Citera
2010-03-10, 16:30
Medlem
Randomdude34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Nu har jag installerat det här spelet igen, tillsammans med knight of the nine och shivering isles, ska modda det med OOO och lite annat sen.

har lirat som typ lönnmördare förut med light armor och pilbåge, drog igenom Dark brotherhood och theifs guild quest + några random och inte mycket mer.

Kör blandning, battlemage eller spellsword Heavy armor och spells e svårt att klå, dock kanske du ska satsa lite mer på en av dem. beroende påv ad du gillar.
Citera
2010-03-10, 16:46
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:

Magi är rätt kul, men det blir lite enformigt efter ett tag.
Kör på en blandning, fast fokusera lite mer på magi.
Citera
2010-03-10, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persone
Njae. Kanske inte. Tror vissa fiender kan vara jävligt jobbiga om du inte har vissa skills.
Började spela igen nyligen jag med. Efter att blivit kraftigt besviken på Dragon Age.
Aaaah frihet liksom

Okej får bli att göra lite grejer först då. När jag spelade Oblivion förra gången (för ca 2 år sedan) var jag en bågskytt som var duktig på att smyga. Main quest, Dark Brotherhood, Thief's guild och Arenan minns jag att ja klarade. Det som återstår då borde vara Mages- och Warriors guild då, några tips vad för ras/attribut som är roliga att köra på?
Citera
2010-03-10, 18:51
Medlem
The Crashs avatar
Citat:

Tycker du ska köra magi Verkar intressant. Som krigare autoslår man bara.
Citera
2010-03-10, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tycker du ska köra magi Verkar intressant. Som krigare autoslår man bara.
Man kör ju med deadly reflexes ofc, då kan man ducka, basha och göra massa moves.

Blev en barbar iaf, orkar inte sega runt med 20 speed och massa heavy armor på mig så det blev en snabb och lätt klass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in