2009-07-20, 23:21
Bannlyst
Ni som är sugna på moddar, testa FCOM! (http://devnull.sweetdanger.net/convergence.html) Förändrade spelupplevelsen totalt då den slår ihop några av dom bästa moddarna och får dem att fungera felfritt med varandra
Citera
2009-07-21, 02:17
Medlem
Nagaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyrios
Tack för den länken!

Det verkar som att det blir OOO igen för min del. Det verkar passa mig bättre.

Titta på inlägget över detta för att få en mod som ger dig (om du vill) 10x mer än OOO (incl OOO ofc )
Citera
2009-07-21, 10:01
Medlem
darws avatar
ska installera oblivion igen och jag har alla spel men undrar vilka moddar jag ska ladda hem innan jag börjar?
Citera
2009-07-21, 10:10
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darw
ska installera oblivion igen och jag har alla spel men undrar vilka moddar jag ska ladda hem innan jag börjar?

läser du inte i tråden alls?

titta på dom 2 inlägg ovanför ditt t.ex.
Citera
2009-07-21, 10:18
Medlem
darws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
läser du inte i tråden alls?

titta på dom 2 inlägg ovanför ditt t.ex.

Nej jag går inte tillbaks och tittar på gamla sidor då det kan ha kommit nya bättre moddar sen dess, och jag undrar vilka ni rekommenderar eller jag undrar vilka alla andra utom dig rekommenderar då jag skiter fullständigt i vad du säger pga din attityd.
Citera
2009-07-21, 10:38
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
Nej jag går inte tillbaks och tittar på gamla sidor då det kan ha kommit nya bättre moddar sen dess, och jag undrar vilka ni rekommenderar eller jag undrar vilka alla andra utom dig rekommenderar då jag skiter fullständigt i vad du säger pga din attityd.

Jaha! Det var så du tänkte... du failar så jävla mycket i alla fall. Om du går tillbaka 3-4 sidor så har du fortfarande aktuell information, och eftersom att dom senaste 50 sidorna i stort sett handlar om BARA mods så borde det inte vara så svårt att bilda sig en uppfattning om vad det är som gäller "nu". Men det är ju klart, tråden är ju till för dig, som inte orkar läsa i den alls, utan bara ställer samma fråga som 20 andra har gjort dom senaste veckorna.
Citera
2009-07-21, 10:40
Medlem
darws avatar
Citat:
Jaha! Det var så du tänkte... du failar så jävla mycket i alla fall. Om du går tillbaka 3-4 sidor så har du fortfarande aktuell information, och eftersom att dom senaste 50 sidorna i stort sett handlar om BARA mods så borde det inte vara så svårt att bilda sig en uppfattning om vad det är som gäller "nu". Men det är ju klart, tråden är ju till för dig, som inte orkar läsa i den alls, utan bara ställer samma fråga som 20 andra har gjort dom senaste veckorna.

jasså men jag kanske inte vill ha alla andra skitmoddar utan söker dom moddarna som folk anser är ett måste.
Citera
2009-07-21, 10:44
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:
jasså men jag kanske inte vill ha alla andra skitmoddar utan söker dom moddarna som folk anser är ett måste.

https://www.flashback.org/showpost....postcount=2810

4 dagar sedan killen postar EXAKT samma sak som dig. Skillnaden är att han har lite koll sen tidigare, vet vad han pratar om och frågar EFTER DEN JUST NU BÄSTA OCH VETTIGASTE MODDEN (något du känner igen) han får svar, länkar och hela köret... PÅ FÖRRA SIDAN, men inte ens det tänkte du på att kolla?
Citera
2009-07-21, 10:50
Medlem
The Crashs avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=882533
Citera
2009-07-21, 10:52
Medlem
darws avatar
Citat:
https://www.flashback.org/showpost....postcount=2810

4 dagar sedan killen postar EXAKT samma sak som dig. Skillnaden är att han har lite koll sen tidigare, vet vad han pratar om och frågar EFTER DEN JUST NU BÄSTA OCH VETTIGASTE MODDEN (något du känner igen) han får svar, länkar och hela köret... PÅ FÖRRA SIDAN, men inte ens det tänkte du på att kolla?

"De jag minns sedan jag spelade för ETT ANTAL ÅR SEDAN är"

jag ville ha dom senaste.
Citera
2009-07-21, 10:55
Medlem
The Crashs avatar
Citat:

OOO ska vara absolut bästa. Jag vet inte om jag gillade den, men den ska vara enligt många moddare den största, balanserade och mest älskade.
Citera
2009-07-21, 11:17
Moderator
Snuffelbutts avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra? Det är ju inte äldre moddar han frågar efter, det är ju nya versioner av moddarna eller helt nya moddar. Pröva att läsa lite istället för att försöka vinkla argument och leta fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in