2014-12-21, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HmmVadSkaJagHeta
Haha 12 år? Säger du som snackar om arier hit och dit.

Nej det är inte vilket yrke som helst, men det har inte med saken att göra. De valde det yrket självmant med vetskapen om att farliga situationer kan uppstå, som i många andra yrken.
Det ska inte spela någon roll om det är en byggarbetare eller en polis
Alla är människor och alla människor är lika värda, som man säger. Eller hur?

Men självklart så fattar jag att det kommer chockrubriker då polismord är relativt ovanligt.
Har du någon källa på att alla är lika mycket värda? En trovärdig sådan alltså.
Citera
2014-12-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drulman
Man ska inte lyssna på vad alla dumma jävla negrer står och säger. Det vanliga i intervjuer är "HE DIN DO NUFFIN, HE DIN DO NUFFIN!

Näe, men när snuten ber niggrerna att släppa knivar/pistoler/något som dom har i handen så brukar negrerna ignorera dom.

Se denna video tex: https://www.youtube.com/watch?v=PT9srCJd9Is

Poliserna ber niggern flera gånger att släppa kniven men niggern vägrar och fortsätter att närma sig dom.

Citat:
Jävla rödstrumpa håll käften. Niggrerna blir skjutna för att dom är dumma i huvudet.

Se videon som jag länkade. Ska inte poliserna skjuta i det läget tycker du när en galen nigger med kniv närmar sig?
Citat:
Det där som händer i klippet är ifrågasatt med all sin rätt. Varför fortsätta skjuta flera gånger när han ligger ner? De skjuter han 7-10 gånger minst när han är på marken av de första skotten, det ska egentligen bara räcka med ett skott i benet. Och varför i helvete har de inte tazer istället?
Polisen borde ändå räkna med att såna situationer kan uppstå, många med psykiska problem eller fulla eller påtända personer kan mkt väl ignorera deras order. Så de borde vara vana, men ändå så går de alldeles för långt för ofta.

Det finns mängder med videoklipp som visar när poliser dödar människor, flest svarta. Och det spelar ingen roll vad man har gjort innan eller vilken hudfärg man har, man ska inte avrättas på plats på gatan, och man ska inte misshandla eller tortera någon heller.
Straffet hanteras i domstol och polisen jobb är att omhänderta personer, inte döda dem.
Så det är egentligen inte konstigt att halva halva landet blir förbannade och en snubbe mördar två poliser som hämnd.
Klippet ni yrar om har inget med tråden att göra. Killen som blir skjuten i klippet ni yrar om begår ett "Suicide by cop", som det kallas. Han tar alltså självmord genom att se till att bli skjuten av poliser. Han vet att han kommer att dö, han vill dö och poliserna är också väl medvetna om det.

Det är inte ett fall som har med tråden att göra.

Den här videon ska däremot ha med tråden att göra. Ett av de uppmärksammade dödsfallen från den senare tiden som tycks vara en av händelserna som låg i grund till detta (trådens) fall.
http://www.liveleak.com/view?i=8ae_1405660548
Senast redigerad av A-Z.a-z.0-9 2014-12-21 kl. 17:22.
Citera
2014-12-21, 17:11
Medlem
drulmans avatar
Citat:
Det där som händer i klippet är ifrågasatt med all sin rätt. Varför fortsätta skjuta flera gånger när han ligger ner? De skjuter han 7-10 gånger minst när han är på marken av de första skotten, det ska egentligen bara räcka med ett skott i benet. Och varför i helvete har de inte tazer istället?
Polisen borde ändå räkna med att såna situationer kan uppstå, många med psykiska problem eller fulla eller påtända personer kan mkt väl ignorera deras order. Så de borde vara vana, men ändå så går de alldeles för långt för ofta.

Det finns mängder med videoklipp som visar när poliser dödar människor, flest svarta. Och det spelar ingen roll vad man har gjort innan eller vilken hudfärg man har, man ska inte avrättas på plats på gatan, och man ska inte misshandla eller tortera någon heller.
Straffet hanteras i domstol och polisen jobb är att omhänderta personer, inte döda dem.
Så det är egentligen inte konstigt att halva halva landet blir förbannade och en snubbe mördar två poliser som hämnd.

Man ska visst avrättas på gatan om man är så jävla dum i skallen att man närmar sig en polis med en kniv och vägrar att släppa kniven när polisen säger det.

Ja, klippet är ifrågasatt. Av vilka tror du? Jo, av liberaler och vänsterslödder som dig. Shocker.
Citera
2014-12-21, 17:12
Medlem
karjus avatar
Citat:
Haha 12 år? Säger du som snackar om arier hit och dit.

Nej det är inte vilket yrke som helst, men det har inte med saken att göra. De valde det yrket självmant med vetskapen om att farliga situationer kan uppstå, som i många andra yrken.
Det ska inte spela någon roll om det är en byggarbetare eller en polis
Alla är människor och alla människor är lika värda, som man säger. Eller hur?

Men självklart så fattar jag att det kommer chockrubriker då polismord är relativt ovanligt.

En president väljer också sitt yrke...
Citera
2014-12-21, 17:52
Medlem
HarryKentuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryKentucky
Nåt som gör mig lite fundersam. Och nu ska sägas att jag inte följt den senaste rapporteringen (senaste timmarna), men varför finns det nästan inga vittnestweets, instagrams etc från tunnebaneperrongen där han sägs ha skjutit sig själv? Bortsett från några vittneskommentarer i media och en blurrig video (nära tbanespärrarna). Men visst sjutton måste någon ha tagit bilder/filmer på när han skjutit sig, eller efteråt liggandes där, eller kaoset på perrongen. Eller bara tweetat om det. Men lyckas inte hitta något alls direkt. Annars när det är minsta försening eller stopp i tunnelbana, eller någon galning so gör något eller bara nån som ser *rolig* ut, är det tonvis med tweets och instagrams. Men det finns ju inget alls från privat personers rapportering från vad som skedde i tunnelbanan. Märkligt. Men kan ju vara så, som sagt, att jag missat detta. Had jag varit på Myrtle Ave's plattorm, visst hade jag knäppt åtminstonne ett gäng foton, om än bara på kaoset...

Hittade detta iaf: https://twitter.com/patriotic_me/status/546637994132652033 (inget för känsliga tittare)
Citera
2014-12-21, 18:08
Medlem
Citat:
Jävla rödstrumpa håll käften. Niggrerna blir skjutna för att dom är dumma i huvudet.

Se videon som jag länkade. Ska inte poliserna skjuta i det läget tycker du när en galen nigger med kniv närmar sig?

Finns hur många videos som helst på polisens övervåld i USA. Jag sover gott inatt.

Nej jag är inget vänsteräckel.
Citera
2014-12-21, 18:08
Medlem
MrsDiscos avatar
Smart att länka till GMs instagram konto. Hört talas om backup?
Citera
2014-12-21, 18:32
Medlem
Fjodorovs avatar
Citat:
Polismannen Ramos uppges ha varit gift sedan och lämnar nu en 13-årig pojke utan pappa, han hade jobbat inom poliskåren sedan 2012. Liu uppges ha gift sig för bara två månader sedan och hade jobbat som polisman i sju år.

Brinsley ha haft ett ganska digert brottsregister där han gripits för, bland annat, rån, snatteri och vapenbrott.
http://www.friatider.se/sk-t-tv-polism-n-tog-d-refter-sitt-eget-liv

Alltså, hur i helvete kan man sitta i denna tråd och försvara detta dåd eftersom man har ett hat mot poliser? Är ni helt genomkorkade eller råkade era mödrar tappa er i trappan som barn?

Fy fan, man får ju hoppas på att det finns ett helvete och den här mördaren är där nu.
Citera
2014-12-21, 18:32
Medlem
PremiumBananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Finns hur många videos som helst på polisens övervåld i USA. Jag sover gott inatt.

Nej jag är inget vänsteräckel.

så det är ok att skjuta ihjäl godtycklig polis för att andra poliser utövat övervåld?

är det ok att skjuta ihjäl godtycklig muslim för att andra muslimer har våldtagit?
Citera
2014-12-21, 18:33
Medlem
PremiumBananass avatar
väntar med spänning på alla vita kravaller, hur de kommer tända eld på bilar, gå bärsärk, slå sönder skyltfönster och plundra....
Citera
2014-12-21, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
Intressant, vad baseras den slutsatsen pa betraffande USA? Spenderat nagon langre tid dar?

Erlander var Sosse och att ha ratt med den politiska fargen ar en oxymoron. Och nagon filosof var han knappast heller. Formodar det ar nagot som Myrdal har klackt ur sig

Jag har varit i usa väldigt många gånger i många olika stater och städer. Har också en del kollegor som jag passar på att hälsa på, när det försigår någon konferens som jag är bjuden till i närheten.
Senast var jag på konferens i chicago. 35k deltagare. Folk från hela världen.
Dom svarta som var där, tömde papperskorgar och körde bussarna. Beklämmande.

Jag har inte träffat på ett enda område, som är den mångkultur, som vi så ofta får lovat oss till.
Ej, heller har jag sett en enda plats där jag upplever att indianerna som folk, eller kultur gått plus på dealen.

Dom enda ställen som fungerar någorlunda, är extrem välbesatta uptowns på diverse platser(manhattan exv), nåja, där alla är extremt välbeställda, så fungerar det hyfsat.
Citera
2014-12-21, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PremiumBananas
så det är ok att skjuta ihjäl godtycklig polis för att andra poliser utövat övervåld?

är det ok att skjuta ihjäl godtycklig muslim för att andra muslimer har våldtagit?

"The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in