• 1
  • 2
2014-12-21, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av west86
enligt va jag hört så är det M-hmud h-labi (aa) som ska vara inblandad. och det e han som jag skrev om innan

Ännu en invandrad berikare således... Varför skulle något nytt kunna hända?
Citera
2014-12-22, 12:15
Medlem
KilledByProffsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av west86
enligt va jag hört så är det M-hmud h-labi (aa) som ska vara inblandad. och det e han som jag skrev om innan

M*hmud ska tydligen enligt han och hans kompisar inte vara inblandad i misshandeln på PS, angående händelsen som skall diskuteras här så vet jag inget.

Citerat från FaceBook:
Citat:
Ursprungligen postat av *Lbin *rahimi
Apropå ''misshandeln'' i PS!!!
Lär er att i en liten skitstad som Varberg sprids alla rykten så oerhört snabbt. Jag var inte delaktig i misshandeln mot bl.a L**** **rsson och hans klasskompisar. Rykten sprids av skumma smuts och sprids vidare via andra smuts. Tydligen går det runt rykten att det var ''*lbin och hans gäng'', jag är oskyldig och har varit med i ett möte för att få fram ''gärningsmännen'' som ingick i detta, men skulle tro att dem klarar det själva. Inte bara för att få mitt namn ur folket men också för att det dem gjorde inte var rätt och bör straffas. Jag känner L**** sen länge och skulle aldrig göra något sådant mot honom. Självklart har man bråkat med vissa, men fortfarande har man ingen anledning till att starta något bråk som sedan eskalerar till en grövre misshandel..
Undrar du något? Pma mig eller L**** för svar istället för att gissa sig fram, simple! /// *lbin Poeten *rahimi M*hmud H*labi
Senast redigerad av KilledByProffset 2014-12-22 kl. 12:24.
Citera
2014-12-23, 03:18
Medlem
anomimooses avatar
"Attack mot polis med kniv och basebollträ i Varberg"

Jag fick en helt annan bild av vad denna tråd skulle handla om. Jag tänkte: "fan då, inte konstigt någon attackerar om de ser en polis beväpnad med kniv och basebollträ"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in