2002-05-20, 22:32
äldre konto (old)
Ej medlem
8)Titta i dagens Aftonblad nöje 20/5-02 om sångerskan Pink som rekomenderar George Bush att prova ecstasy. Pink är drogliberal men la själv av med narkotika 1995. Hade en hemsk uppväxt och blev utkastad hemifrån när hon var 15år. Hon brukade fantisera om att man borde dela ut Ecstasy i skolan, så att alla fick prova på.
Nu till min undran; vad tror ni andra vad som skulle hända rent hypotetiskt sett om Bush gjorde slag i saken och provade Ecstasy??? :roll:
Citera
2002-05-20, 22:49
Medlem
pyr0man1cs avatar
avgått, kanske? nä han e nog lite FÖR hjärntvättad, skulle nog inte ändrat sin ståndpunkt.
Citera
2002-05-21, 08:08
Medlem
Efter att jag har trippat på svamp och haft underbara upplevelser samt "älska allt" kännslon så tyckte jag att alla politiker i sverige borde trippa på svamp minst 1 gång i månaden.

Svamp e sååå överlägsen e eftersom man får så enorm feeling och förståelse för många saker samt kärlek och empati lämnar kvarstående effekt efteråt.

Alla jag bryr mig om och älskar skulle jag vilja svampa ihop
Citera
2002-05-21, 11:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Bush borde testa Extasy, LSD, heroin, opium, crack, samt höga doser anthrax och arsenik.

Sen skulle världen nog vara en lite bättre plats.
Citera
2002-05-21, 11:56
äldre konto (old)
Ej medlem
<<Bush borde testa Extasy, LSD, heroin, opium, crack, samt höga doser anthrax och arsenik.

Sen skulle världen nog vara en lite bättre plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in