Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Nä det är inte alls så och jag tror inte så utan det är upplevt.
Kan du gå djupare in på detta än bara "jag har upplevt det"
Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Kan du motivera att det inte är riggat till minst 80% ? Kan du? Vet du att det är ett lagligt och helt slumpmässigt spel som du är säker på? Det kallar jag skitsnack.
Vad vi vet är att det förutom hundratusentals användare av program som pokertracker och pokeroffice, förutom onlinesidor som sysslar med att spara händer (och ofta sälja) så har stars även har licens från 7 (typ) olika länder och är kontrollerade av bl.a. Cigital
Trots att i stort sett varje hand som spelas på sidan är sparad i någon form har ingen såvitt jag vet presenterat bevis för att händerna skiljer sig nämnbart från det förväntade utfallet.
Det är vad vi vet, du och din sida utgår ifrån vad du själv upplevt.
Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Det jag vet är att 100% av kortet som delas ut är 100% slumpmässiga. Resten är mycket riktigt inte det till hög procent. .
Så till 100% är det 100% slumpmässigt, alltså inte riggat?
Citat:
Ursprungligen postat av
KTK
Grundprincipen i spelet är ju att få med så många spelare som möjligt i handen på floppen att gå vidare och fortsätta betta, calla i tron att dom ska få sina kort.
Borde inte den principen synas rätt tydligt isåfall? varför gör den inte det eller snarare varför har ingen kunnat presentera det?