Relativt van vid skiten. Den enda bieffekt jag får av att blanda mindre mängder (100-250mg) med alkohol är att jag blir mer bakis...
Detta gäller dock, i mitt fall, enbart om jag tar tram innan alkohol, det har skett några ggr att jag skitit i tram för att dricka och när jag väl lyckats ta mig hem på natten tagit 150mg eller så för att bli av mer RLS och de första symptomen på avtändning. Detta har alltid enbart gett ett välbehag (inte att förväxla med rus, tar inte tram för rus längre utan för att trappa ur, går sjukt långsamt dock när de finns på apoteket en trappa ner receptfritt..)
Som du själv säger är vi ju alla olika, jag kan ta sjukt mkt koks utan att knappt märka av det medans alla runt mig är helt uppe i taken. Men jag kan också ta den minsta linan med H för att bli nöjd vilket även extremt sporadiska brukare skulle se som väldigt liten mängd.
Dricka under påverkan av tram har jag aldrig sett något positivt med, gör bara fyllan sämre och allt segare och värre huvudverk (för mig).
Men ja, rent praktiskt bör det inte vara någon fara och du lär inte få några problem.
Men ta inte mitt ord för givet, det finns folk som fått anfall på 200mg, kanske är det bara alkohol som saknas för just din kramptröskel? Sådant kan man aldrig veta, så det är svårt att vara helt säker.
Men överlag tror jag det är lugnt...