2014-12-23, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PAC12
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:Orter_i_Huddinge_kommun

Ja, där ser du själv att de övriga platserna inklusive Skärholmen inte tillhör Huddinge.
Senast redigerad av Mattie_Gr 2014-12-23 kl. 16:10.
Citera
2014-12-23, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZkylarsBollar
Var mig en fjuttig notis..
Det är samma i alla stora tidningar(DN, SvD och Expressen), det är en TT notis. Det kan ju bero på att de inte hittar något att skriva om händelsen, tex för att det är sekretess på ärendet från både polisen och sjukvården.
Citera
2014-12-23, 16:45
Medlem
Doktorphils avatar
Avliden
Citera
2014-12-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixt
http://www.dn.se/sthlm/22-aring-allvarligt-skadad-efter-gangmisshandel/

10 mot 1. Modiga killar.

man kan ju tycka att folk med gener som varit i krig i tusentals år hade varit modigare. Dock så finns det inga rättvisa fighter så var redo när ni rör er ute i landet nu. Det är inte samma land som för 20 år sedan.

Dom har till 100% stampat honom i ansiktet och hoppas på hans huvud långt efter att fighten varit över så att säga. Allt för att visa sina defekta blattepolare hur impulsiva och likgiltiga dom kan vara mot andra människor. Samma sak när dom knullar katter/styckar igelkottar. Dom gör det inte ensamma utan vill visa sina inavlade muslimpolare vad dom är kapabla till. Synd att alla är likadana och att ingen verkar stäva efter att vara "god". När man tror på en gud som alltid ser en hade man kanske kunnat bete sig lite bättre.
Senast redigerad av Istidraj 2014-12-23 kl. 17:28.
Citera
2014-12-23, 17:45
Medlem
Kom igen Flashback du brukar sitta inne med svaren. Lite OT men skedde sådana här dödsmisshandlar i krigen mellan AFA och skinheads i början av 90-talet?

Det är sjukt att man nästan inte blir chockad längre. Våldtäkter är normaliserade. Såg tjejer det som slentrian på typ 70-talet? At tjejer undvek vissa områden på kvällen som det är nu. Det enda våldtäktsfallet jag kan komma på är den som den där bögflintisen skrev om i boken Jenny. Han som skrev torka tårar utan handskar. Det var en fiktiv våldtäkt.

Gruppvåldtäker gör mig nästan inte längre berörd, det är så vanligt numera. Inte bilbomber heller. Mina frågor är inte retoriska utan jag är genuint nyfiken. Fast snart är väl dödsmisshandel också något som hör till vardagen. Metapedia säger att gruppvåldtäkterna femdubblats från 70-talet till idag. Men det säger ingenting om brottets natur.
Senast redigerad av Artsdoktor 2014-12-23 kl. 17:52.
Citera
2014-12-23, 17:56
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Yeah right.

Huddinge är en egen kommun cirka 105K boende.

Vårby
Skogås
Botkyrka
Norsborg
Salem
Flemingsberg
Tumba
Fittja

Inte ens Malmö kan konkurrera med det.

Ja. Men skärholmen tillhör Stockholm kommun. Gränsen går vid E4:an. Dvs kungens kurva tillhör Huddinge kommun men Skärholmen tillhör Stockholm kommun.

Ursprungligen tillhörde skärholmen Huddinge kommun, men Huddinge bytte bort marken för en herrans massa år sedan när Stockholm behövde expandera.
Citera
2014-12-23, 17:58
Medlem
MadScientists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artsdoktor
Kom igen Flashback du brukar sitta inne med svaren. Lite OT men skedde sådana här dödsmisshandlar i krigen mellan AFA och skinheads i början av 90-talet?

Det är sjukt att man nästan inte blir chockad längre. Våldtäkter är normaliserade. Såg tjejer det som slentrian på typ 70-talet? At tjejer undvek vissa områden på kvällen som det är nu. Det enda våldtäktsfallet jag kan komma på är den som den där bögflintisen skrev om i boken Jenny. Han som skrev torka tårar utan handskar. Det var en fiktiv våldtäkt.

Gruppvåldtäker gör mig nästan inte längre berörd, det är så vanligt numera. Inte bilbomber heller. Mina frågor är inte retoriska utan jag är genuint nyfiken. Fast snart är väl dödsmisshandel också något som hör till vardagen. Metapedia säger att gruppvåldtäkterna femdubblats från 70-talet till idag. Men det säger ingenting om brottets natur.

Fanns endel skit på den gamla goda tiden med. Kan ju ta syndikalisten Jacques Wallner som mördade en skinnskalle 1982. Efter straffet blev det gräddfil in på Dagens Nyheter...
(FB) Jaques Wallner mördade Magnus N. 1982

Är det bara jag som lagt märke till att ju sämre samhället blir, desto radikalare och mer hatiska blir PK-folket och journalisterna? Enligt dem rättfärdigas väl mord på vita män och Sverigedemokrater snart. Det är skrämmande!
Citera
2014-12-23, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadScientist
Fanns endel skit på den gamla goda tiden med. Kan ju ta syndikalisten Jacques Wallner som mördade en skinnskalle 1982. Efter straffet blev det gräddfil in på Dagens Nyheter...
(FB) Jaques Wallner mördade Magnus N. 1982

Är det bara jag som lagt märke till att ju sämre samhället blir, desto radikalare och mer hatiska blir PK-folket och journalisterna? Enligt dem rättfärdigas väl mord på vita män och Sverigedemokrater snart. Det är skrämmande!

Nu letade jag efter från specifikt den perioden. Mitt fel jag var lite rörig kände bara att jag behövde reagera av mig lite grann.
Citera
2014-12-23, 18:19
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Yeah right.

Vårby
Skogås
Botkyrka
Norsborg
Salem
Flemingsberg
Tumba
Fittja

Om man inte har det minsta koll, bör man sätta sig vid barnbordet och håll käft. Det där är ju bara lögner. Hur fan tänkte du?
Citera
2014-12-23, 18:19
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Yeah right.

Vårby
Skogås
Botkyrka
Norsborg
Salem
Flemingsberg
Tumba
Fittja

Stämmer ju inte på långa vägar.

Botkyrka är en egen kommun, heter Botkyrka kommun, där Fittja, Tumba och Norsborg som du nämner ingår.

Salem tillhör Salems kommun.

Så egentligen endast Flempan, Vårby och Skogås som tillhör Huddinge av de orter du nämner.

Någon som vet vem BO var?
Citera
2014-12-23, 18:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Stämmer ju inte på långa vägar.

Botkyrka är en egen kommun, heter Botkyrka kommun, där Fittja, Tumba och Norsborg som du nämner ingår.

Salem tillhör Salems kommun.

Så egentligen endast Flempan, Vårby och Skogås som tillhör Huddinge av de orter du nämner.

Någon som vet vem BO var?

Vem fan bryr sig om någon tror att skärholmen tillhör huddinge eller inte??!!

Jag undrar också vem BO var. Om det finns uppgifter om GM så borde det också finnas uppgifter om BO...
Citera
2014-12-23, 18:57
Medlem
Vilka dårar. Hoppas dom tar fast dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här