2014-12-16, 20:18
Medlem
Vart i Växjö hände detta?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20033137.ab

Någon som vet något?
Citera
2014-12-16, 20:21
Moderator
blomvattnares avatar
Lite citat:

Citat:
Tre män rök i eftermiddag ihop i en lägenhet i Växjö.
Två av dem är införda till sjukhus med allvarliga skador.
– De är båda misstänkta för försök till mord, säger Emir Bajric, inre befäl i Växjö.

Det var vid 15.40 i eftermiddags som polisen larmades till en bostad i Växjö.
I lägenheten fanns tre män, varav två hade allvarliga skador.
– En av dem är misstänkt för mordförsök och en är misstänkt för mordförsök i två fall, säger Emir Bajric, inre befäl på polisen i Växjö.

Ordet "Aftonbladet" borttaget från rubriken eftersom det kan uppfattas som att tidningen Aftonbladet är inblandat i bråket.

/Mod
Citera
2014-12-16, 20:33
Medlem
Någon som vet ålder namn ?
Senast redigerad av thaman88 2014-12-16 kl. 20:36.
Citera
2014-12-16, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaman88
Någon som vet ålder namn ?

Man behöver kanske inte namn droppa folk.
Så gör ej det. Dumt av mig att skriva så. Men vill gärna veta vart i växjö och ålder på dom inblandade.
Citera
2014-12-16, 20:45
Medlem
ballobass avatar
Araby är min gissning.
Citera
2014-12-16, 21:15
Medlem
ElCaminoSSs avatar
Wieselgrensgatan.

http://www.smp.se/nyheter/vaxjo/tva-allvarligt-skadade-efter-mordforsok(4574051).gm

Där bor det flest missbrukare/kvm i Växjö, Sociallägenheter.
Citera
2014-12-16, 21:39
Medlem
Bra att det blir lite fokus på Växjös pundare...alla problem i Växjö ligger inte i Araby och människorna som bor där-Wieselgrensgatan är ju en cancersvulst-låt dom slå ihjäl varandra.. jag bryr mig inte! Namedroppa... finns ju inte så mycket att ta på än förutom om någon exakt vilka som bor där så du verkar lite nojig..
Citera
2014-12-17, 00:12
Medlem
Jag är bara en utav dom som ogillar att man nämner namn, så det var jävligt dumt av mig att skriva det först. Nojig är jag nog inte. Dom flesta i växjö känner nog mig och jag är en av de äldre och folk skulle nog aldrig namn droppa mig iallafall, då skulle nog den personen vara nojig. Men släpp gärna namn på pedofiler, kvinnomisshadlare och såna som ger sig på äldre det skiter jag fullständigt i. Men detta handlar som ni säkert nämnde om pundare, gamla tjackisar som började slåss om sista sprutan. ;-)
Citera
2014-12-19, 17:20
Medlem
Ni Växjöbor får ta och bli lite mer på hugget...bor 45 mil från Växjö och har 2 namn...lustigt. 48-åringen H*kan Wiltg*rd...förövrigt han som högg ihjäl en handikappad på en toalett på något torg i Växjö för några år sen-han är den som fått yxan i skallen som jag förstår. Den andra kallas Tok-Johan-ska visst vara en galning-har inget efternamn på honom så där har ni en uppgift Växjö att ta reda på...
Citera
2014-12-20, 14:34
Medlem
SkithusetBrinners avatar
Wiltgård är offret. Hade gärna velat veta vem som sitter häktad för det. Pma gärna om du inte vill skriva ut det.
Senast redigerad av SkithusetBrinner 2014-12-20 kl. 14:36.
Citera
2014-12-21, 16:27
Medlem
Overklighetss avatar
Lever Wiltgård fortfarande?

Har inte sett honom på aslänge så antog att han kolat..
Citera
2016-10-12, 11:11
Medlem
Koljarovs avatar
Krax lever och har hälsan, stå utanför systemen strax innan det öppnar så kommer du troligtvis att möta honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in