Tre män rök i eftermiddag ihop i en lägenhet i Växjö.
Två av dem är införda till sjukhus med allvarliga skador.
– De är båda misstänkta för försök till mord, säger Emir Bajric, inre befäl i Växjö.
Det var vid 15.40 i eftermiddags som polisen larmades till en bostad i Växjö.
I lägenheten fanns tre män, varav två hade allvarliga skador.
– En av dem är misstänkt för mordförsök och en är misstänkt för mordförsök i två fall, säger Emir Bajric, inre befäl på polisen i Växjö.
Ordet "Aftonbladet" borttaget från rubriken eftersom det kan uppfattas som att tidningen Aftonbladet är inblandat i bråket.
Bra att det blir lite fokus på Växjös pundare...alla problem i Växjö ligger inte i Araby och människorna som bor där-Wieselgrensgatan är ju en cancersvulst-låt dom slå ihjäl varandra.. jag bryr mig inte! Namedroppa... finns ju inte så mycket att ta på än förutom om någon exakt vilka som bor där så du verkar lite nojig..
Jag är bara en utav dom som ogillar att man nämner namn, så det var jävligt dumt av mig att skriva det först. Nojig är jag nog inte. Dom flesta i växjö känner nog mig och jag är en av de äldre och folk skulle nog aldrig namn droppa mig iallafall, då skulle nog den personen vara nojig. Men släpp gärna namn på pedofiler, kvinnomisshadlare och såna som ger sig på äldre det skiter jag fullständigt i. Men detta handlar som ni säkert nämnde om pundare, gamla tjackisar som började slåss om sista sprutan. ;-)
Ni Växjöbor får ta och bli lite mer på hugget...bor 45 mil från Växjö och har 2 namn...lustigt. 48-åringen H*kan Wiltg*rd...förövrigt han som högg ihjäl en handikappad på en toalett på något torg i Växjö för några år sen-han är den som fått yxan i skallen som jag förstår. Den andra kallas Tok-Johan-ska visst vara en galning-har inget efternamn på honom så där har ni en uppgift Växjö att ta reda på...